Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hvor fra? Ble du fornøyd? Takk Anonymous poster hash: 9b919...d81
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Voga.com Anonymous poster hash: 91961...b79
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Ja, Wegnerstoler fra Voga. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: f098c...c8e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Fra voga. Har kjøpt eames stoler og egget. Veldig fornøyd 😊 jeg ser hvertfall ikke forskjellen!😉 eneste er at det er lang leveringstid da Anonymous poster hash: f9e13...069
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Takk for svar Hvor lang levering må man regne med? Anonymous poster hash: 9b919...d81
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 3-4 mnd mest sannsynlig Anonymous poster hash: f9e13...069
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Replica designermøbler er noe av det aller teiteste som finnes! Det kommer aldri innenfor mine dører ihvertfall. Her går designikonene i slekta, som arvesølvet. Replica er søppel, og undergraver kunsten til designerne. Hvis du ikke har råd til the real deal, så får du spare eller dra på IKEA. Anonymous poster hash: 49c1d...6eb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Ja. Eames stoler fra Voga. Kjempefine! Tok en måned fra jeg bestilte til de kom. Anonymous poster hash: 0efdc...eec
Elsker livet Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Har ikke noe som jeg kommer på, men syns replica er en fin ting. Jeg ser f.eks for meg at egget ikke er noe jeg syns er stilig 20 år fremover, og en såpass dyr stol bør man like litt lengre. Jeg kan heller ikke tenke meg at 20 år gamle stofftrekte møbler er særlig innbydende etter 20 år, i alle fall ikke om man har tenkt å bruke de. Endret 10. juli 2015 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Replica designermøbler er noe av det aller teiteste som finnes! Det kommer aldri innenfor mine dører ihvertfall. Her går designikonene i slekta, som arvesølvet. Replica er søppel, og undergraver kunsten til designerne. Hvis du ikke har råd til the real deal, så får du spare eller dra på IKEA. Anonymous poster hash: 49c1d...6eb Skjønte at denne ville komme. Jeg skal innrede et funkishus raskt, og trenger møbler til hele huset. Utvalget i stilen jeg har tenkt er for dårlig i kjedebutikkene, jeg orker ikke å lete og kjøpe litt her og litt der. Målet er altså å få tak i møbler i en stil jeg liker, ikke å narre noen til å tro at de er ekte fordi jeg ikke har råd til annet. Ha en god helg med arvesølvet! Hi Anonymous poster hash: 9b919...d81
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Men når jeg da handler på Voga...da kommer toll i tillegg, ikke sant? Så jeg må plusse på 25%... Ser det er salg og kunne tenkt meg lamper. Jeg vil ikke kjøpe replica av nålevende designere, da må det være the real thing, men de som.har vært døde i mange år har jeg ikke like dyp lojalitet for... Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 Men når jeg da handler på Voga...da kommer toll i tillegg, ikke sant? Så jeg må plusse på 25%... Ser det er salg og kunne tenkt meg lamper. Jeg vil ikke kjøpe replica av nålevende designere, da må det være the real thing, men de som.har vært døde i mange år har jeg ikke like dyp lojalitet for... Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Det står at det ikke blir toll i Norge Anonymous poster hash: 60f83...ad8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #13 Skrevet 10. juli 2015 Om du skal handle på Voga, kan du ikke regne med at det går raskt. Her tok det åtte mnd. Anonymous poster hash: f57db...a02
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #14 Skrevet 10. juli 2015 Replica designermøbler er noe av det aller teiteste som finnes! Det kommer aldri innenfor mine dører ihvertfall. Her går designikonene i slekta, som arvesølvet. Replica er søppel, og undergraver kunsten til designerne. Hvis du ikke har råd til the real deal, så får du spare eller dra på IKEA. Anonymous poster hash: 49c1d...6eb Skjønte at denne ville komme. Jeg skal innrede et funkishus raskt, og trenger møbler til hele huset. Utvalget i stilen jeg har tenkt er for dårlig i kjedebutikkene, jeg orker ikke å lete og kjøpe litt her og litt der. Målet er altså å få tak i møbler i en stil jeg liker, ikke å narre noen til å tro at de er ekte fordi jeg ikke har råd til annet. Ha en god helg med arvesølvet! HiAnonymous poster hash: 9b919...d81 Er vel neppe et ordentlig funkishus du har kjøpt heller? Anonymous poster hash: 64977...41a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 Men når jeg da handler på Voga...da kommer toll i tillegg, ikke sant? Så jeg må plusse på 25%... Ser det er salg og kunne tenkt meg lamper. Jeg vil ikke kjøpe replica av nålevende designere, da må det være the real thing, men de som.har vært døde i mange år har jeg ikke like dyp lojalitet for... Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Det står at det ikke blir toll i Norge Anonymous poster hash: 60f83...ad8 Å! Så ikke det, jeg! Syntes det sto at fraktselskapet la ut? Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 Replica designermøbler er noe av det aller teiteste som finnes! Det kommer aldri innenfor mine dører ihvertfall. Her går designikonene i slekta, som arvesølvet. Replica er søppel, og undergraver kunsten til designerne. Hvis du ikke har råd til the real deal, så får du spare eller dra på IKEA. Anonymous poster hash: 49c1d...6eb Skjønte at denne ville komme. Jeg skal innrede et funkishus raskt, og trenger møbler til hele huset. Utvalget i stilen jeg har tenkt er for dårlig i kjedebutikkene, jeg orker ikke å lete og kjøpe litt her og litt der. Målet er altså å få tak i møbler i en stil jeg liker, ikke å narre noen til å tro at de er ekte fordi jeg ikke har råd til annet. Ha en god helg med arvesølvet! HiAnonymous poster hash: 9b919...d81 Er vel neppe et ordentlig funkishus du har kjøpt heller? Anonymous poster hash: 64977...41a Woops, men så var det det. Bygd i det herrens år '34. Hvorfor bryr DU deg? Hi Anonymous poster hash: 9b919...d81
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Men når jeg da handler på Voga...da kommer toll i tillegg, ikke sant? Så jeg må plusse på 25%... Ser det er salg og kunne tenkt meg lamper. Jeg vil ikke kjøpe replica av nålevende designere, da må det være the real thing, men de som.har vært døde i mange år har jeg ikke like dyp lojalitet for... Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Det står at det ikke blir toll i Norge Anonymous poster hash: 60f83...ad8 Å! Så ikke det, jeg! Syntes det sto at fraktselskapet la ut? Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Jo, vi var nødt til å betale toll. Kom regning fra fraktselskapet og de leverer ikke ut varene før den er betalt. Anonymous poster hash: f9e13...069
Elsker livet Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 Men når jeg da handler på Voga...da kommer toll i tillegg, ikke sant? Så jeg må plusse på 25%... Ser det er salg og kunne tenkt meg lamper. Jeg vil ikke kjøpe replica av nålevende designere, da må det være the real thing, men de som.har vært døde i mange år har jeg ikke like dyp lojalitet for... Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Det står at det ikke blir toll i Norge Anonymous poster hash: 60f83...ad8 Å! Så ikke det, jeg! Syntes det sto at fraktselskapet la ut? Anonymous poster hash: 8c6b6...e4e Jo, vi var nødt til å betale toll. Kom regning fra fraktselskapet og de leverer ikke ut varene før den er betalt. Anonymous poster hash: f9e13...069 Var sikkert moms + gebyr for at fraktselskapet har ordnet med momsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå