Gå til innhold

Må man ha 40 års krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig om 40 års kriser.... Må man ha det kanskje? Trenger forslag for det er ikke så lenge til ;)

Anonymous poster hash: 04f72...f5d

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Birken er jo en klassiker.

Yoga og trommesirkel er et annet alternativ.

Skrevet

Høres lenge ut å ha det i 40 år.

Anonymous poster hash: 66792...937

Skrevet

Veldig bra observert, applaus til deg! Jeg orket ikke overstyre tlf! Pga latskap utgår Birken. Det er heller ikke aktuelt med andre treningsformer, da det høres kjedelig ut 😝

Skrevet

Veldig bra observert, applaus til deg! Jeg orket ikke overstyre tlf! Pga latskap utgår Birken. Det er heller ikke aktuelt med andre treningsformer, da det høres kjedelig ut 😝

Og trommesirkel? Hørtes jo veldig spesielt ut 😱

Skrevet

Er ikke mange år igjen her heller. Men yoga går veldig fint, det holder jeg allerede på med.

Anonymous poster hash: ffa30...273
Skrevet

Birken og ny partner på 22 er mannsutgaven. Utbrent og etablerer nipsbutikk med åpningstid fra 12-15 hver tirsdag er kvinneutgaven. Sistnevnte imidlertid kun om ikke hennes mann har gjennomført mannsutgaven.

Skrevet

Nei, man MÅ ikke, men det er jo rom for å gjøre mange sprell under fanen "jeg har 40-årskrise, skjønner du", så det er bare å begynne å planlegge og glede seg :)

Skrevet

Jeg gleder meg til 40-års krisa mi! Er i ferd med å starte den nå.

Smashing ungdomskropp, knall garderobe, kometkarriere og wining&dining står min liste.

Det er resultatet av mange års neglisjering av meg selv til fordel for barn og hjem.

Gleder meg! 😄

Anonymous poster hash: b023b...ffc

Skrevet

Haha kom til og tenke på det nå, men min mann er nok på tur dit, han har fått det for seg at han skal løpe Oslo maraton nå i august, september, han er og opptatt av at alt av klær ser smashing ut, det skal og være formsydd :) heldigvis har han bra kropp så det går

ellers så hadde jeg sakt fra, Men dame på 22 er ikke aktuelt :)

Skrevet

Jeg har bikket 40 år, venter fremdeles på både 30-års og 40-årskrisen... Har for mange andre kriser i livet til å ha tid til disse krisene i tillegg...

Anonymous poster hash: 9051b...0d9
Skrevet

venninna mi er 35 og har den nå. Trener som en gal og ble plutselig forelska i en gammel flamme og er helt vill med selfies på snapchat.... sukk.... hun har samboer. Heldigvis har forelskelsen roet seg, da. Hun gjorde aldri noe med det. Tror ikke den var helt reell.

Anonymous poster hash: 7bc24...62b
Skrevet

Jeg gleder meg til 40-års krisa mi! Er i ferd med å starte den nå.

Smashing ungdomskropp, knall garderobe, kometkarriere og wining&dining står min liste.

Det er resultatet av mange års neglisjering av meg selv til fordel for barn og hjem.

Gleder meg!

Anonymous poster hash: b023b...ffc

Der slo du faktisk spikeren midt på hodet..

40 års "krisen" har ikke så mye med alderen å gjøre, men mer med den tiden hvor barna begynner å bli eldre og man helt brått får mer tid til seg selv, sitt og partneren.

Noen finner dessverre ut at de har glidd fra hverandre mellom bleieskift og oppfølging i skolen, andre får brått tid til å ta hensyn til kroppen sin å begynner å trene yoga, til birken og så videre..

Siden det er flere som blir foreldre senere nå, kommer den for flere først som en 45-50 års krise

Anonymous poster hash: 666f3...670

Skrevet

Finne seg sjæl på kurs er jo alltid en vinner? 

Ta på litt løse plagg og reflektere over livet og se "innover i seg selv" vha meditasjon/mentalisering/yoga eller hva de kaller det nå for tiden. 

Ser i alle fall ut som veldig mange kvinner i 50 årsalderen har sett litt mye inn i seg selv i det siste og ikke fått blikket utover igjen. I hvertfall når man dømmer etter oppførsel i kø...

Gjest Antarctica
Skrevet

Finne seg sjæl på kurs er jo alltid en vinner? 

Ta på litt løse plagg og reflektere over livet og se "innover i seg selv" vha meditasjon/mentalisering/yoga eller hva de kaller det nå for tiden. 

Ser i alle fall ut som veldig mange kvinner i 50 årsalderen har sett litt mye inn i seg selv i det siste og ikke fått blikket utover igjen. I hvertfall når man dømmer etter oppførsel i kø...

Å se innover er sjelden like interessant som å se utover. Der inne er det mindre nytt som skjer.

Skrevet

Her har mannen hatt førtiårskrise og gått fra meg etter 22 år....Min krise skal bestå av fototurer, fjellturer og reiser til steder jeg ikke har vært :) Kino, kafé og vinkvelder med venninner. Krype opp i sofaen med en god bok eller film og god mat :D

Anonymous poster hash: 38d20...ad6

Skrevet

Min 40-års krise gjorde at jeg gikk ned 45 kg for første gang i livet og så plutselig ut som en 25-åring😉.

Anonymous poster hash: df2c3...22d

Skrevet

Min mann fabler om mc-lappen og motorsykkel, i tillegg til at han synes gamle damer er ekle. Jadda...

Anonymous poster hash: 803b9...47f
Skrevet

Min 40års krise gikk ut på å ligge med den 21-årige svømmetreneren til sønnen min, og deretter en rekke andre menn i 20-årene. Digg!  Men denne fasen er nå for lengst over :-)

Anonymous poster hash: 54647...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...