Gå til innhold

Har bursdag i morgen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!
Og gratulerer til deg som også har bursdag idag! :D

 

Jeg har bakt litt boller idag, og ikke tenk så mye over det.

Før nå. Lite gratulasjoner, og veier opp hvor mange som gratulerer meg og hvor mange som gratulerer andre.... Helt patetisk.

Men er vel at på slike dager får en se hvor ensom man egentlig er. Og hvor lite folk som "bryr" seg, eller som liker meg.

Takk, igjen <3



Anonymous poster hash: 8b01b...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...