Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #26 Skrevet 10. juli 2015 Tusen takk alle sammen!!Og gratulerer til deg som også har bursdag idag! Jeg har bakt litt boller idag, og ikke tenk så mye over det. Før nå. Lite gratulasjoner, og veier opp hvor mange som gratulerer meg og hvor mange som gratulerer andre.... Helt patetisk. Men er vel at på slike dager får en se hvor ensom man egentlig er. Og hvor lite folk som "bryr" seg, eller som liker meg. Takk, igjen <3 Anonymous poster hash: 8b01b...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå