Gå til innhold

kjæresten som tok meg med makt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag gjorde han det igjen. det samme egentlig. Da jeg kom ut av dusjen tok han tak i armen min og dro meg inn på soverommet og dyttet meg på sengen. Han var naken selv også og var inni meg før jec hadde rukket å områ meg. Han var så rask og ruskete at jeg ikke rakk å si noe, og ikke noe hyggelig i kroppsspråket sitt. I dag sa jeg stopp, jeg vil ikke.. da sa han "hold kjeft"! Så jeg fiken til han og så dyttet han meg litt unna seg og så gikk han ned. Drittsekk!!

Anonymous poster hash: bb532...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røm! !

Anonymous poster hash: e3b03...287

Skrevet

Voldtekt. Anmeld drittsekken!!

Anonymous poster hash: 28136...817

Skrevet

Ja, jeg vet. Trist!

Skrevet

Pakk det nødvendigste og kom deg vekk! Venner, familie eller krisesenter.

Anonymous poster hash: d4800...a07

Skrevet

Vi bor ikke sammen. Han er ute nå. Men jeg er bare trist og forbanna!

Skrevet

Ikke slipp han inn til deg då

Anonymous poster hash: e3b03...287

Skrevet

Vi bor ikke sammen. Han er ute nå. Men jeg er bare trist og forbanna!

Da ville jeg fortet meg å dratt hjem mens han var ute og aldri, ALDRI kommet tilbake..

Anonymous poster hash: fd876...0c4

Skrevet

Jeg svarte deg i den andre tråden, jeg var en av dem som praktiserer slik sex. Men, da er det sex og ikke overgrep! Dette er ikke ok i det hele tatt og du bør egentlig bare komme deg vekk! Respektløst og ikke lov det han driver med.

Anonymous poster hash: 4108a...2d6
Skrevet

Du bør finne på en bedre historie enn dette, det lyser jo oppspinn av hele greia. Spesielt når det kommer en oppdatering, der alt er blitt mye verre.

Anonymous poster hash: 67c6d...156
Skrevet

Du bør finne på en bedre historie enn dette, det lyser jo oppspinn av hele greia. Spesielt når det kommer en oppdatering, der alt er blitt mye verre.

Anonymous poster hash: 67c6d...156

Det har egentlig ikke blitt mye verre. Forskjellen er bare at jeg sa nei i dag.

Skrevet

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me!

Om dette er oppspinn, så håner du damer som sliter med å bryte ut.

Er det reelt, så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver her inne....ingen her kan hjelpe deg, bare du kan...

Anonymous poster hash: 5504c...903

Skrevet

Anmeld han for voldtekt, denne gangen sa du nei, du ga uttrykk for at det ikke var ok, med andre ord: Voldtekt. Ordne med besøksforbud i samme slengen.

Anonymous poster hash: de82e...25a
Skrevet

Vet ikke om det er så veldig synd på deg..... Du burde ha lært etter første gang!!!

Skrevet

Anmeld han for voldtekt, denne gangen sa du nei, du ga uttrykk for at det ikke var ok, med andre ord: Voldtekt. Ordne med besøksforbud i samme slengen.

Nja, han ga seg ganske raskt da jeg sa nei, eller, han ga seg med en gang da jeg duket til han. Jeg ble så forbanna da han sa hold kjeft til meg! Anmelder han ikke men er ferdig med han.

Skrevet

Du må anmelde ham - for voldtekt sist og voldtektsforsøk nå.

Du gjorde det slutt etterpå?

Anonymous poster hash: 2a58a...625
Skrevet

Nja, han ga seg ganske raskt da jeg sa nei, eller, han ga seg med en gang da jeg duket til han. Jeg ble så forbanna da han sa hold kjeft til meg! Anmelder han ikke men er ferdig med han.

Fiket til han, mener jeg

Skrevet

Slutt og slutt fru blom. Han stakk, det er alt.

Skrevet

Så bare fordi han stoppet når du fiket til han, så betyr det at det er ok? At det ikke var voldtekt? Han tok deg ikke mot din vilje, stoppet når du sa stopp, uten at DU måtte bruke makt for å stoppe han?

Skrevet

Slutt og slutt fru blom. Han stakk, det er alt.

Så du har bare tenkt å la det sose bort i kålen og la ham fortsette å voldta andre?

Om du ikke er tydelig med denne mannen så risikerer du at han voldtar deg igjen.

Skrevet

Vet ikke om det er så veldig synd på deg..... Du burde ha lært etter første gang!!!

Virkelig?? HAN burde lært første gang!!

Dama må da for pokker få dusje i sitt eget hjem!

HI, kom deg ut! Eller kast ham ut!

Anonymous poster hash: 73a9e...04c

Skrevet

Dette må være trolling.....

Et tenkt scenario HI:

Om din datter hadde blitt utsatt for det samme, hva hadde villet hun skulle gjort???

Anonymous poster hash: 5504c...903

Skrevet

Virkelig?? HAN burde lært første gang!!

Dama må da for pokker få dusje i sitt eget hjem!

HI, kom deg ut! Eller kast ham ut!

Anonymous poster hash: 73a9e...04c

Han er må jo være en syk person...... Hadde noen gjort sånn med med meg hadde jeg holdt meg langt unna!!!!

Skrevet

Har ikke fått meg alt her, men kan han ha misstolket tegnene dine første gangen og trodd at dette var greit for deg. Om så, forstår jeg at han blir forvirret om du plutselig roper stopp og klapper til han når han skal gjenta "suksessen" fra forrige gang. 

Anonymous poster hash: 4df34...a21
Skrevet

Har ikke fått meg alt her, men kan han ha misstolket tegnene dine første gangen og trodd at dette var greit for deg. Om så, forstår jeg at han blir forvirret om du plutselig roper stopp og klapper til han når han skal gjenta "suksessen" fra forrige gang.

Anonymous poster hash: 4df34...a21

Dette tenker jeg også egentlig... Sist så var det slik at "du viste ikke hva du følte om det"

Men hvis du bare lot han holde på å gjøre seg ferdig sist, også snakket dere ikke om det etterpå? Sa du noe i det heletatt om at dette ville du IKKE at han skulle gjøre igjen? Eller lot du det bare gå? Da kunne jo han godt ha tenkt at " siden hun ikke sa noe så syns kanskje hun også at det var litt digg med røff sex, jeg prøver igjen.."

Det viktigste et kanskje å SNAKKE sammen?

Og hvis dere hadde snakket om dette og du var klar på at du ikke likte dette, etter første gang, ja så da låser du døra!!

Anonymous poster hash: a7572...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...