Gå til innhold

Advarsel! Surmuling. Er dette for mye å ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem av en kjøp/salg-side på facebook. Hele året får folk solgt barneklær, og folk kjøper. Nå driver jeg å selger uteklær siden 1klassingen min har vokst ut av de. Og ikke EN person er interessert!!!!   Det er flotte, og lite brukte klær, noe er av merket Skogstad også. Jeg satt igår, tok bilder av alt og rekna ut hvor mye jeg skulle ta for alt. Jeg bestemte meg for å ta mellom 5-600 kr ( det er med å sponse billetter til Hunderfossen i sommer ) for 7 jakker ( vår, sommer, regn og vinterjakker ), både sommer og vintersko, votter, luer, regndress, vinterdress og en sykkelhjelm. Alt har en nypris-verdi på over 4000 kr. 

Er det virkelig urimlig mye, siden jeg ikke får solgt det?? 

Anonymous poster hash: 81eab...22a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke urimelig i mine ører, i hvert fall.

Kan hende du bare er maks uheldig med timingen din. Ferietid og de som er i din målgruppe ikke er pålogget om dagen, eller ikke fokuserer på annet enn ferie i øyeblikket?

Anonymous poster hash: e340e...f5e
Skrevet

Jeg har gitt opp og prøve å få noe i gjen for klær og utstyr. Jeg gir bort alt gratis, selv nesten ubrukte dyre merkeklær.

Anonymous poster hash: 7613d...e54

Skrevet

Hvem trenger 7 jakker?

Anonymous poster hash: bd3aa...87b

Skrevet

Alt for mye!!!!

Anonymous poster hash: 0f0d3...926

Skrevet

Om dette MÅ kjøpes felles, så er det ikke rart du ikke får solgt, fint få foreldre som synes ungene deres trenger 7 jakker, og få som kjøper alle jakker i en smell, for man vet aldri hvordan ungene vokser, kjipt å sitte igjen med 5 av 7 jakker, som er for små/store når de skulle vært brukt.

Anonymous poster hash: e7a24...5cc
Skrevet

Nei, det synes ikke jeg er mye. Men det virker som at folk skal ha det så billig at det nesten er gratis. Ingen som orker betale noe særlig for brukt, selv om det skulle være lite brukt. Jeg har nettopp lagt ut masse barneutstyr selv til salgs, kjempebillig og mye veldig lite brukt. Få biter på. Har ei venninne som solgte en lite brukt ammemadrass. Den koster 800 ny og tilslutt solgte hun den for bare 50 kr.

Anonymous poster hash: e12ee...b9a

Skrevet

Har solgt massa babyutstyr på finn. Blir solgt veldig fort. Til ca halv pris. Men klær derimot det har jeg gitt opp. Ingen som er interessert....

Anonymous poster hash: 6f754...75e

Skrevet

Jeg er medlem av en kjøp/salg-side på facebook. Hele året får folk solgt barneklær, og folk kjøper. Nå driver jeg å selger uteklær siden 1klassingen min har vokst ut av de. Og ikke EN person er interessert!!!! Det er flotte, og lite brukte klær, noe er av merket Skogstad også. Jeg satt igår, tok bilder av alt og rekna ut hvor mye jeg skulle ta for alt. Jeg bestemte meg for å ta mellom 5-600 kr ( det er med å sponse billetter til Hunderfossen i sommer ) for 7 jakker ( vår, sommer, regn og vinterjakker ), både sommer og vintersko, votter, luer, regndress, vinterdress og en sykkelhjelm. Alt har en nypris-verdi på over 4000 kr.

Er det virkelig urimlig mye, siden jeg ikke får solgt det??

Anonymous poster hash: 81eab...22a

Skogstad er jo ikke noe spesielt dyrt merke da....

Anonymous poster hash: 6f754...75e

Skrevet

Det er sommer og fellesferie. Folk saumfarer ikke nettet etter vinterklær nå ☺️

Du får nok solgt det nærmere høsten.

Som en annen nevner, gi folk muligheten til å kjøpe en og en ting og ikke hele pakken.

Jeg er selv på jakt etter høst og vinterklær til eldste jenta, men alle selger pakker med "åtteogførti" plagg. Jeg trenger ikke 5-8 jakker, 3 vinterdresser, 4 fleecesett, 8 luer osv, i tillegg til det hun har fra før.

Jeg trenger den ENE dressen. 😉

Anonymous poster hash: 21e27...922

Skrevet

Del det opp, ikke selg det så mye samlet. Noen trenger kun en dress eller en jakke.

Skrevet

Enig med andre her, hadde aldri kjøpt 7 jakker i en gang.. Del opp så får du nok solgt :-)

Skrevet

Selg en og en til hb over 50 ;) del opp.. Folk vil ikke ha en hel pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...