Gå til innhold

Hva gjør dere sammen etter at ungene er i seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten det å rydde og ordne ting til neste dag :/ Blir fort at vi deiser ned i hver vår sofa og glaner på tv... 

Anonymous poster hash: 4c9e2...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sitter tett inntil hverandre

Snakker

Spiller spill

Dusjer sammen

Spiser sammen

Anonymous poster hash: dbc39...0bb

Skrevet

Ser TV, jobber, snakker litt, drikker vin, surfer på nettet... Ikke nødvendigvis alt samtidig, men ofte noe av dette. Eller vi legger oss tidlig. Søvn er ikke å forakte.

Anonymous poster hash: ce327...8b8

Skrevet

Har sex, prater, ser TV, har sex, surfer på nettet, jobber, spiller kort, har sex....

Anonymous poster hash: 52d50...83d

Skrevet

Han drar ofte til venner og finner på noe mens jeg sitter og koser meg i mitt eget selskap og nyter roen og stillheten. Vi prater dessverre ikke så mye sammen lenger, men håper det blir bedre når en av oss blir frisk.

Anonymous poster hash: 927e2...012

Skrevet

Jeg er hjemme alene og ser tv, rydder, strikker osv. Mannen jobber hver kveld hele uka (minus to-tre kvelder i mnd).

Skrevet

Ikke alltid vi Gjør noe sammen. Jeg hekler/strikker eller ser på tv/nettbrett eller så ser vi en serie sammen :)

Skrevet

Sammen? Gjør sjeldent noe sammen.

Anonymous poster hash: 8c800...a08
Skrevet

Ingenting. Av og til ser vi en serie sammen. Men utover det så snakker vi nesten ikke sammen engang. Det er helt tragisk. Jeg vil ikke miste familien min, eller huset. Men vi klarer ikke å finne tilbake til hverandre. 

Anonymous poster hash: 79e6f...565
Skrevet

Mannen drar frem pcen og jobber og skrur på en eller annen tvkanal med sport. Jeg gjør husarbeid. Drittmann!!!

Anonymous poster hash: da21d...00b

Skrevet

Ofte legger jeg meg samtidig som eldstemann. Men hvis ikke ser vi serier sammen. Sitter og snakker, eller spør hverandre quiz.

Skrevet

ser tv, snakker sammen, spiller ludo, spiser mat. Men er ikke slik at vi alltid gjør ting sammen heller.

Skrevet

Har sex :)

Anonymous poster hash: b565a...6ca

Skrevet

Ikke særlig mye. Først rydder vi litt, så setter vi oss ned med hver vår bok, kryssord eller pc. Men vi snakker og flørter med hverandre likevel. Vi sitter jo i samme rom :)

Innimellom deler vi gjerne en flaske vin og god mat etter barna er i seng.

Med 4 barn er metime et must :P Hadde blitt gal hvis vi måtte gjort ting sammen hele tiden...

Skrevet

Når vi er ferdig med å jobbe, spiser vi kveldsmat sammen og deretter har vi enten sex eller vi ser på tv sammen. For jeg antar du spør om hverdagene? 

Anonymous poster hash: 9bf94...3bf
Skrevet

Ser en film,

Spiller spill noe vi har begynt med siste årene :)

Har sex :)

Prater, rydder, drikker vin og drømmer

Og skravler :)

Skrevet

Vi har delvis overbygget hveranda med en sånn varmeststrålegreie i taket. Der har vi to gode stoler og et bord, så der sitter vi sammen om kveldene fra mai til september.

Tenner stearinlys og skravler eller bare sitter og slapper av sammen (har utsikt til sjøen)

Sitter der sikkert 5-6 av 7 kvelder i uka.

Anonymous poster hash: 84ad3...983

Skrevet

Legger meg. Barnet på to år sovner ofte ikke før sent, veldig sent. 

Anonymous poster hash: f6481...68d
Skrevet

Har sex , lager noe mat sammen, prater, ser på tv osv 😍

Anonymous poster hash: 47524...182

Skrevet

Går oppgitt annenhver gang inn til ungene og ber de legge seg til å sove.

Anonymous poster hash: d3d54...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...