Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 at barnevernet ikke grep inn med tiltak etter politet meldte inn bekymring ang at min far holdt på å at livet av min mor? Hvilken advokat skal jeg oppsøke? Eller hvilken kategori? Anonymous poster hash: 394bb...de3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Kan du ikke starte med å be om innsyn i dokumentene for å se om noe ble gjort I det hele tatt? Anonymous poster hash: 6223f...515
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har innsyn i dokumentene. Politiet sendte bekymring, men barnevernet gjorde ingenting fordi de ikke var bekymret. Både politiet meldte da det skjedde, og jeg selv meldte hos barnevernskontoret engang. Uten noe som helst hjelp.... Anonymous poster hash: 394bb...de3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Eller jo, 2 år etter kom de, men da etter at situasjonen ble ennå værre. Hadde de hjelpt oss før hadde jeg sluppet mye av traumene.. Anonymous poster hash: 394bb...de3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Du kan søke voldsoffererstatning og billighetserstatning, tror jeg. Hva med å oppsøke organisasjonen Rettferd for taperne? Anonymous poster hash: f5ac0...ad7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Tatt kontakt med rettferd mot taperne Takk! Anonymous poster hash: 394bb...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå