Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Dette er ikke noen stor krise, bare noe som irriterte meg en smule. Men jeg kommer ikke til å plukke opp telefonen å kjefte på noen av den grunn. Tror jeg Så, enkelt forklart: Ungdommen min har en mobil med forsikring type, blir den ødelagt får du ny bare du betaler et lite beløp.Går det an å fiske den, så gjøres det gratis.Genialt, vi har benyttet oss av dette et par ganger. Så måtte den på reparasjon, og vi fikk vite at den måtte erstattes, det gikk ikke an å fikses. Så ringte det en overhyggelig dame (som ikke har noe med historien å gjøre, men jeg er sikker på at hun satt der med krampe i smilemusklene når hun snakket), og fortalte at modelen vi hadde akkurat hadde gått ut av produksjon, så vi fikk en nyere model, bedre osv osv... Den var jo bare sååå mye bedre sa dama å smilte sikkert rundt.MEN, den ble ikke sendt ut fra fabrikken før om 5 dager, så vi skulle ha den i hpnden etter 1 uke, om det var greit?Ja hva skulle jeg si? Mobilen trengte vi jo og det var vel ikke noen annen vei å gå.Vi hadde fått en lånemobil, men den kunne vi ikke bruke da simkortet ikke passet i. Så gikk det en uke. Vi fikk beskjed om at den ikke kom før om 1 uke til. Javel.Ikke noe å gjøre med det.Så skulle den kommet igår, men idag fikk jeg beskjed om at mobilen ikke kom før i midten av neste måned. Så over to måneder eter at vi leverte mobilen inn. Regner med det er produsenten som ikke har sendt den, eller at de ikke har bestilt nok, jeg vet ikke, men jeg kjente tålmodigheten min plutselig ikke var så god allikevel.Vet dette er en filleting ift mye, og ja vi har nok av større problemer, men pokker meg så dette irriterte nå. Anonymous poster hash: 49af5...155
oslofrk Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Si ifra! Til telefonselskapet selvfølgelig! hadde det vært meg hadde jeg krevd en bedre modell levert på døra på flekken! Endret 9. juli 2015 av oslofrk
Mamma til 2 søte Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Hadde blitt dritirritert! De må jo fikse lånetlf som dere kan bruke I det minste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå