Gå til innhold

Flyplassen mistet bagasjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Landet fra københavn i går, og kun min samboer sin bagasje kom fram. Må sies at når vi ventet på at flyet skulle lette, så vi bagasjen vår fra vinduet, begge 2! Men min er altså rotet bort. :( lurte på om andre har opplevd det samme og hvor lang tid det evt tok når du fikk bagasjen igjen?

Anonymous poster hash: 95dbd...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har kommet hjem uten bagasje to ganger. Begge gangene kom de på døra dagen etter med den

Skrevet

Ja da, det skjer med ujevne mellomrom.  Men heldigvis dukker den nesten alltid opp igjen og da kommer den fin levert på døra.

Skrevet

Er du på utreise så har du krav på ganske mye fra flyselskapet som kompensasjon mens du venter. Både til klær og til toalettsaker. Dette bør du sjekke opp snarest. Skulle han bli helt borte så er det reiseforsikringen din som dekker innholdet.

Er du derimot på hjemreise får du ikke noe kompensasjon. Men, reiseforsikringen dekker alt innholdet.

Anonymous poster hash: 5f29e...d30

Skrevet

Har vært i kontakt med reiseforsikringen allerede. Men lurte på om det faktisk var noen som har fått bagasjen etter flere dager? Dette var forøvrig hjemreise i går, og bagasjen er endå ikke dukket opp.. :(

Skrevet

Jeg har jobbet med reiseforsikring og vært borti mange slike saker. Det kan ta alt fra noen timer til mange måneder før bortkommet bagasje dukker opp (sistnevnte veldig uvanlig altså). Det er sjelden bagasje blir helt borte, vanligvis kommer den tilrette iløpet av noen dager. Skulle den bli helt borte, dekkes innholdet av reiseforsikringen (da vanligvis etter at den har vært savnet minst en mnd og flyselskapet anser den som tapt).

Anonymous poster hash: 80232...d2b

Skrevet

Ta det med ro, dette skjer jo hele tiden. Du får den nok om et par dager.

Anonymous poster hash: 9d536...6d6

Skrevet

Hvilket flyselskap? Jeg har dårlig erfaring med KLM.

Anonymous poster hash: 76f13...fa7

Skrevet (endret)

Landet fra københavn i går, og kun min samboer sin bagasje kom fram. Må sies at når vi ventet på at flyet skulle lette, så vi bagasjen vår fra vinduet, begge 2! Men min er altså rotet bort. :( lurte på om andre har opplevd det samme og hvor lang tid det evt tok når du fikk bagasjen igjen?

Var det Norwegian kl 1530 fra København i går? Vi kom med det flyet og mistet en av tre kofferten. Har ikke kommet til rette enda.

Edit: nå ringte de, kofferten er kommet!

Endret av aanonym
Skrevet

Vi fikk vår igjen etter åtte dager (1 av 3 kofferter vi hadde med på turen).

Anonymous poster hash: f30c8...e9f

Skrevet

Vi reiste faktisk med 16.30 flyet fra københavn. Fortalte min samboer om innlegget ditt og han gikk inn på nett for å søke på nytt, og da sto det at bagasjen var ankommet flyplassen!! men hvorfor har de ikke ringt?! sa de noe om når de ville bringe bagasjen din?

Skrevet

Fikk endelig tak i dem på tlf, de skulle levere bagasjen innen kl 14 i morgen. Gjett om eg er lettet!! :) :)

Skrevet

Så bra det ordnet seg for oss begge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...