Gå til innhold

Da ble ferien avlyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi ungene tullet når de skulle rydde rommet... Her bor mesteren over trusler og straffer som ikke på noen måter samsvarer med det det har gjort! Hurra...

Anonymous poster hash: 2bffc...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det lar du far bestemme??! Avlyse ferien pga. tull når de skulle rydde rommet? Ærlig talt! DER hadde jeg satt ned foten og om så reist på ferie alene med barna.

Anonymous poster hash: 4ada9...b47
Skrevet

Vi reiser uten ham ja! Sa bare at det var dumt han ikke vil være med på ferie, men vi må jo reise uansett!

Synger på siste vers dette altså!

Skrevet

Vi reiser uten ham ja! Sa bare at det var dumt han ikke vil være med på ferie, men vi må jo reise uansett!

Synger på siste vers dette altså!

Men da er jo ikke ferien avlyst da :)

Anonymous poster hash: 4ada9...b47

Skrevet

Det høres ut som dere har forskjellig syn på oppdragelse og konsekvenser, hva med å kommunisere før det går utover barna?

Her er faren endel strengere enn meg, og det sier jeg stadig vekk fra om, det er viktig å ha mange samtaler om hvordan man gjør ting.

Synes forresten det er litt væl drøyt å slå opp med samboeren din bare fordi han har et annet syn på straff enn deg, skilsmissebarn er ikke akkurat noe man burde ønske seg. Det er mye verre enn å være hjemme en ferie.

Anonymous poster hash: 2c0de...ce3

Skrevet

Wow. Sikkert like greit at dere ferierer uten han :)

Skrevet

Fordi ungene tullet når de skulle rydde rommet... Her bor mesteren over trusler og straffer som ikke på noen måter samsvarer med det det har gjort! Hurra...

Høres ut som min egen far når jeg var yngre... Huff det er ikke lett det der. Innimellom lurte jeg på hvordan mamma holdt ut med han og det temperamentet. Men samtidig var han verdens snilleste far, utenom den korte lunta hans.

Anonymous poster hash: 11db3...f0d

Skrevet

Det høres ut som dere har forskjellig syn på oppdragelse og konsekvenser, hva med å kommunisere før det går utover barna?

Her er faren endel strengere enn meg, og det sier jeg stadig vekk fra om, det er viktig å ha mange samtaler om hvordan man gjør ting.

Synes forresten det er litt væl drøyt å slå opp med samboeren din bare fordi han har et annet syn på straff enn deg, skilsmissebarn er ikke akkurat noe man burde ønske seg. Det er mye verre enn å være hjemme en ferie.

Anonymous poster hash: 2c0de...ce3

Fordi du vet at dette er det eneste problemet til HI og mannen? Kan hende han er en tyrann som straffer for den minste ting. Det hadde sikkert du holdt ut uten en mine!

Anonymous poster hash: 192f7...12b

Skrevet

Nei dette er ikke eneste problemet! Mens jeg låg i senga i feberrus har han "passet" på de! De har ikke fått mat siden frokost!! Og de har vært inne hele dagen mens han har glodd på tv! Nå stakk han ut "for han trengte litt ro". Fant ut dette nå når de skulle få kveldsmat! Så jeg står her med feber (heldigvis litt bedre nå) og svimmel og jævlig fordi jeg ikke har fått mat i meg på 1,5 døgn, og han bare stikker og lar meg stå her med alt! Er så frustrert og forbanna at jeg bare gråter!

Skrevet

Nei dette er ikke eneste problemet! Mens jeg låg i senga i feberrus har han "passet" på de! De har ikke fått mat siden frokost!! Og de har vært inne hele dagen mens han har glodd på tv! Nå stakk han ut "for han trengte litt ro". Fant ut dette nå når de skulle få kveldsmat! Så jeg står her med feber (heldigvis litt bedre nå) og svimmel og jævlig fordi jeg ikke har fått mat i meg på 1,5 døgn, og han bare stikker og lar meg stå her med alt! Er så frustrert og forbanna at jeg bare gråter!

For en idiot! Han er ikke noe å spare på.

Anonymous poster hash: a5ac8...a5f

Skrevet

Huff stakkars deg :(

Men hvorfor har du valgt å få barn, og attpåtil flere barn med en sånn fyr?

Anonymous poster hash: d7817...7a7

Skrevet

Huff stakkars deg :(

Men hvorfor har du valgt å få barn, og attpåtil flere barn med en sånn fyr?

Anonymous poster hash: d7817...7a7

Visste ikke han var sånn:( Han behandla niesene sine som små prinsesser, skjønner ikke hva som har gått galt!:(

Skrevet

Åååååååå for en DUST. Spyr spyr spyr

Anonymous poster hash: d6599...5b9

Skrevet

Hvor gamle er egentlig ungene?

Anonymous poster hash: 6df92...71b

Skrevet

Han er åpenbart ikke så veldig glad i verken deg eller ungene, bare i seg selv.

Tror det er like greit om både ferie og hverdag gjennomføres uten ham!

Anonymous poster hash: 4c370...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...