Gå til innhold

Flere som synes du " ferien" er lang? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barna har i sommer, 5,5 uker fri, og vi er stort sett alene ( altså at samboer for det meste er borte på jobb, eller driver med oppussingsprosjekter utenfor hjemmet ).

 

Klart vi finner på noe med familie og venner når det passer seg sånn, eller at vi drar ut på egne turer i skog, mark eller på stranden osv., men jeg merker i stor grad at bare været i seg selv (beklager vær-praten), bidrar til at man må finne på MYE inne-aktiviteter, og at barna til stadighet for testet hverandres tålmodighet ... :krangle:  :danser:

 

Hva gjør dere om dagene ... ? Noen som gleder seg til " hverdagen " :ler:

 



Anonymous poster hash: 34d6a...916
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere år har jeg elsket ferien og absolutt ikke syntes den var for lang eller lengtet til hverdagen. Men i år er jeg syk, og jeg merker at det er veldig slitsomt med ferie. Dessverre. Det er en lei og trist følelse.

 

Anonymous poster hash: e7c8b...2af

Skrevet

 

Jeg og barna har i sommer, 5,5 uker fri, og vi er stort sett alene ( altså at samboer for det meste er borte på jobb, eller driver med oppussingsprosjekter utenfor hjemmet ).

 

Klart vi finner på noe med familie og venner når det passer seg sånn, eller at vi drar ut på egne turer i skog, mark eller på stranden osv., men jeg merker i stor grad at bare været i seg selv (beklager vær-praten), bidrar til at man må finne på MYE inne-aktiviteter, og at barna til stadighet for testet hverandres tålmodighet ... :krangle::danser:

 

Hva gjør dere om dagene ... ? Noen som gleder seg til " hverdagen " :ler:

 

 

Anonymous poster hash: 34d6a...916

Kan forstå deg dersom barna er små. Jeg følte det litt sånn tidligere... Men nå koser jeg meg med dem alene også ☺ De er 9 og 5 , og leker greit sammen i perioder.

 

Anonymous poster hash: fca89...219

Skrevet

Jeg gruer meg litt. Ferien starter for barnehagebarna i morgen, til nå har de hatt korte dager i bhg, typ 10-14. Vi har fem barn, hvor de to eldste på ni og elleve stort sett klarer seg fint (niåringen krever ekstra oppfølging). Mannen må vente to uker til på ferie, og jobber svært mye overtid for å ferdigstille et prosjekt. Når han er hjemme er han sliten og sur.

 

Anonymous poster hash: ffbb5...9a7

Skrevet

 

 

Jeg og barna har i sommer, 5,5 uker fri, og vi er stort sett alene ( altså at samboer for det meste er borte på jobb, eller driver med oppussingsprosjekter utenfor hjemmet ).

 

Klart vi finner på noe med familie og venner når det passer seg sånn, eller at vi drar ut på egne turer i skog, mark eller på stranden osv., men jeg merker i stor grad at bare været i seg selv (beklager vær-praten), bidrar til at man må finne på MYE inne-aktiviteter, og at barna til stadighet for testet hverandres tålmodighet ... :krangle::danser:

 

Hva gjør dere om dagene ... ? Noen som gleder seg til " hverdagen " :ler:

 

 

Anonymous poster hash: 34d6a...916

Kan forstå deg dersom barna er små. Jeg følte det litt sånn tidligere... Men nå koser jeg meg med dem alene også ☺ De er 9 og 5 , og leker greit sammen i perioder.

 

Anonymous poster hash: fca89...219

Enig i dette! Tror det også er viktig at man senker skuldrene, slapper av og koser seg sammen med barna!

Skrevet

Må innrømme at jeg ser litt frem til hverdagen igjen ja.

Har hatt småen hjemme siden 23.juni å skal ha han hjemme til 10 august.

Blir litt lange dager de dagene vi ikke har noen planer..



Anonymous poster hash: 4d523...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...