Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Fullt klar over at det hjelper lite å klage på været, men dette er virkelig triste greier.. Hadde to flotte dager i Kristiansand, men så.. kaldt, regn. grått, trist. Har ikke opplevd en eneste dag hvor jeg har hatt lyst til å sitte ute og grille. 5 uker ferie tok jeg ut i år, og kommer til å fryse meg gjennom alle fem.. Anonymous poster hash: 72502...6a7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Nitrist! Og er vi riktig uheldige så kan det bli værende slik i 30 til 50 år fremover... http://www.dagbladet.no/2015/07/07/nyheter/innenriks/forskning/40005075/ Anonymous poster hash: e3b56...d07
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Nitrist! Og er vi riktig uheldige så kan det bli værende slik i 30 til 50 år fremover... http://www.dagbladet.no/2015/07/07/nyheter/innenriks/forskning/40005075/ Anonymous poster hash: e3b56...d07 Men en ting jeg ikke forstår. I fjor var det en fantastisk sommer, og da var det en sånn type vær vi ble spådd pga klimaforandringer. Virker litt hipp som happ.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Nitrist! Og er vi riktig uheldige så kan det bli værende slik i 30 til 50 år fremover... http://www.dagbladet.no/2015/07/07/nyheter/innenriks/forskning/40005075/ Anonymous poster hash: e3b56...d07 Men en ting jeg ikke forstår. I fjor var det en fantastisk sommer, og da var det en sånn type vær vi ble spådd pga klimaforandringer. Virker litt hipp som happ.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7 Klimaendringer er hipp som happ. I det ene øyeblikket er det kraftig sol og varme. I det neste øyeblikket pøser det ned bøtter og er kaldt i flere dager. Anonymous poster hash: d7aa3...6c9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Nitrist! Og er vi riktig uheldige så kan det bli værende slik i 30 til 50 år fremover... http://www.dagbladet.no/2015/07/07/nyheter/innenriks/forskning/40005075/ Anonymous poster hash: e3b56...d07 Men en ting jeg ikke forstår. I fjor var det en fantastisk sommer, og da var det en sånn type vær vi ble spådd pga klimaforandringer. Virker litt hipp som happ.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7 Klimaendringer er hipp som happ. I det ene øyeblikket er det kraftig sol og varme. I det neste øyeblikket pøser det ned bøtter og er kaldt i flere dager. Anonymous poster hash: d7aa3...6c9 Mannen min er engasjert i klimapolitikk, så jeg har hørt mye om dette. Vi følger det vi kan som privatpersoner for å være miljøbevisste, men det er nok langt større fisker som burde begynt å svømme mot strømmen for at det skal være til noen hjelp.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7
Mamma til 2 søte Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Det er helt forferdelig! 8 grader på mårran i juli, aldri vært borti lignende!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Ikke en dag uten jakke på sålangt i sommer... Hvor blir det av den globale oppvarmingen vi har vært lovet i åresvis??? 😬 Anonymous poster hash: 9021b...3ec
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Nitrist! Og er vi riktig uheldige så kan det bli værende slik i 30 til 50 år fremover... http://www.dagbladet.no/2015/07/07/nyheter/innenriks/forskning/40005075/ Anonymous poster hash: e3b56...d07 Men en ting jeg ikke forstår. I fjor var det en fantastisk sommer, og da var det en sånn type vær vi ble spådd pga klimaforandringer. Virker litt hipp som happ.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7 Klimaendringer er hipp som happ. I det ene øyeblikket er det kraftig sol og varme. I det neste øyeblikket pøser det ned bøtter og er kaldt i flere dager. Anonymous poster hash: d7aa3...6c9 Mannen min er engasjert i klimapolitikk, så jeg har hørt mye om dette. Vi følger det vi kan som privatpersoner for å være miljøbevisste, men det er nok langt større fisker som burde begynt å svømme mot strømmen for at det skal være til noen hjelp.. HI Anonymous poster hash: 72502...6a7 Jeg tror ikke 100% på at disse klimaforandringene er menneskeskapte. Jeg tror det mest er en naturlig syklus jorden stadig går gjennom. At vi gjerne påvirker og bidrar til at det skjer litt raskere enn det ville gjort uten menneskelig påvirkning, ja, det kan jeg tro på. Men tror på ingen måte kan vi stanse det som skjer, uansett hvor mange klimaavtaler og diverse som settes igang. Vi må bare gjennom dette, nå eller senere, uansett. Såklart er det bra at vi er miljøbevisste, og gjør det vi kan for å resirkulere, minske utslipp osv. Vi må uansett bevare jorden. Men naivt å tro at vi kan stanse det som skjer i form av klima, og effektene det vil ha for oss. Hvor blir det av den globale oppvarmingen vi har vært lovet i åresvis??? De har gått bort fra å kalle det global oppvarming, fordi folk missforstår og tror vi alle skal få det så varmt og fint. Vi oppe i nord vil ikke få det noe varmere, fordi isen smelter, bremser gulfstrømmen, og dermed sitter vi tilslutt uten varmen som den bringer med seg fra sør, og vi får det kaldere. Det heter idag klimaforandring. Anonymous poster hash: e3b56...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå