Gå til innhold

Dere sykepleiere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har gått fra turnus til dagjobb, hva jobber dere med? Er alene med datteren min og skal flytte, så har ikke familie rundt meg, så turnus er uaktuelt. Vanskelig å finne jobb!

Anonymous poster hash: 8f9c9...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på legesenter 👍👍

Anonymous poster hash: 06b97...018

Skrevet

Som helsesekretær eller som sykepleier?:)

Skrevet

Som sykepleier. Er mye på lab og skadestue. Tar meg av sår og skader, iv, kateterisering, vaksinasjon og andre oppgaver som ikke helsesekretærene gjør. Og tar mye prøver. Men er selvsagt også med og svarer på telefoner, scanner dokumenter og andre administrative oppgaver. Så lenge jeg har sykepleierlønnen min kan jeg godt jobbe som sekretær, bare jeg slipper turnus! Jeg elsker jobben. Jeg kommer aldri til å si opp 😜 Det er et stort legesenter, så vanligvis høyt tempo. Det er i distriktet, så får inn masse spennende skader. Fungerer som legevakt så lenge vi har åpent. Siden det er langt fra sykehus får vi endel iv og andre ting som i en by heller hadde blitt tatt poliklinisk på sykehus. Så det trengs absolutt sykepleier.

Skrevet

Risikobedømmer i forsikring

Anonymous poster hash: 277e3...48f

Skrevet

Som sykepleier. Er mye på lab og skadestue. Tar meg av sår og skader, iv, kateterisering, vaksinasjon og andre oppgaver som ikke helsesekretærene gjør. Og tar mye prøver. Men er selvsagt også med og svarer på telefoner, scanner dokumenter og andre administrative oppgaver. Så lenge jeg har sykepleierlønnen min kan jeg godt jobbe som sekretær, bare jeg slipper turnus! Jeg elsker jobben. Jeg kommer aldri til å si opp 😜 Det er et stort legesenter, så vanligvis høyt tempo. Det er i distriktet, så får inn masse spennende skader. Fungerer som legevakt så lenge vi har åpent. Siden det er langt fra sykehus får vi endel iv og andre ting som i en by heller hadde blitt tatt poliklinisk på sykehus. Så det trengs absolutt sykepleier.

Så heldig du er!😊Håper jeg er like heldig😊👍

Skrevet

Som har gått fra turnus til dagjobb, hva jobber dere med? Er alene med datteren min og skal flytte, så har ikke familie rundt meg, så turnus er uaktuelt. Vanskelig å finne jobb!

Jeg gikk videreutdanning i operasjonssykepleie. Jeg fikk full lønn under utdanning og hadde svært få ubekvemme vakter under utdanning. Så bare der var det 1,5 år med dagjobb (men det var mye skolearbeid, og ingen hvilepute!). Nå jobber jeg med dagkirurgi. Stortrives, og veldig forutsigbart :) Fri hver helg og 0730-1530 vakter og fri alle rød dager.

Anonymous poster hash: c8696...ace

Skrevet

Så heldig du er!😊Håper jeg er like heldig😊👍

Ja føler meg veldig heldig, og må innrømme at jeg hadde en god dose flaks som fikk jobben. Rett sted til rett tid osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...