Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Og i skole. Så burde man hatt kontrollveiing på arbeidsplasser også, 1-2 ganger i året og tilbud om råd til slanking og trening. Bedriftstrening også såklart. Kanskje det ville vært mindre overvekt og feite og late slabbedasker i samfunnet da :-) Anonymous poster hash: 6a829...4f1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Og dumskapen vil ingen ende ta... Herregud for en tåpelig ide! Anonymous poster hash: ec6cb...817
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Hvorfor det? Fortjener ikke voksne et slikt tilbud? Anonymous poster hash: 6a829...4f1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Og i skole. Så burde man hatt kontrollveiing på arbeidsplasser også, 1-2 ganger i året og tilbud om råd til slanking og trening. Bedriftstrening også såklart. Kanskje det ville vært mindre overvekt og feite og late slabbedasker i samfunnet da :-) Anonymous poster hash: 6a829...4f1 Du vet at slik måling har en større funksjon enn bare å faktisk sjekke vekten på barnet...? For øvrig så er det mange bedrifter som har mulighet for (gratis) trening på jobb, betalt av jobb el.l. Noen steder får msn sågar lov å gjøre det i arbeidstiden. Anonymous poster hash: 6b254...45c
Øyne som ser!! Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Og i skole. Så burde man hatt kontrollveiing på arbeidsplasser også, 1-2 ganger i året og tilbud om råd til slanking og trening. Bedriftstrening også såklart. Kanskje det ville vært mindre overvekt og feite og late slabbedasker i samfunnet da :-) Anonymous poster hash: 6a829...4f1 Vi har det vi. Bedriftshelsetjenesten heter det. Anonymous poster hash: c4c08...50d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi. Andre klassing? Anonymous poster hash: 6a829...4f1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.sier du som tydeligvis ikke har hatt rådgivning i orddelingsreglene.... Snakk om å drite på leggen, Øyne som ser......... Anonymous poster hash: 63ab5...aa9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.sier du som tydeligvis ikke har hatt rådgivning i orddelingsreglene.... Snakk om å drite på leggen, Øyne som ser......... Anonymous poster hash: 63ab5...aa9 Sa hun som har stor bokstav midt i en setning. Anonymous poster hash: b6cbf...26d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi. Haha, uff da!😂 Anonymous poster hash: 82043...26e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.sier du som tydeligvis ikke har hatt rådgivning i orddelingsreglene....Snakk om å drite på leggen, Øyne som ser.........Anonymous poster hash: 63ab5...aa9 Sa hun som har stor bokstav midt i en setning.Anonymous poster hash: b6cbf...26d HAHAHAHAHAHAHAHA Anonymous poster hash: 86bf9...2d6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.Andre klassing? Anonymous poster hash: 6a829...4f1 Seriøst? Anonymous poster hash: c4c08...50d
Øyne som ser!! Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Burde hatt rådgivning i norsk grammatikk også på arbeidsplassen. Du skriver som en andre klassing Hi.Andre klassing? Anonymous poster hash: 6a829...4f1 Seriøst? Anonymous poster hash: c4c08...50d Nei, totalt U seriøst
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Vi har bedriftshelsetjeneste, så vi veies og sjekkes fra topp til tå årlig. Anonymous poster hash: 98748...8c9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Det er jo kjempevanlig! Anonymous poster hash: b5134...bca
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Genialt forslag. Tvangsveiing av alle voksne hvert halvår. Havner du med en BMI tilsvarende overvektig blir du satt på tvangsslanking. "Du får fredagsvaffel, men det gjør ikke du for du er for feit..." Ingen hadde følt seg trakassert eller stigmatisert med en slik ordning 😂 Anonymous poster hash: 70a2c...b5f
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Genialt forslag. Tvangsveiing av alle voksne hvert halvår. Havner du med en BMI tilsvarende overvektig blir du satt på tvangsslanking. "Du får fredagsvaffel, men det gjør ikke du for du er for feit..." Ingen hadde følt seg trakassert eller stigmatisert med en slik ordning Anonymous poster hash: 70a2c...b5f Det ville løse en del for meg, altså... Så slapp jeg å sitte der og stålsette meg foran vaffelfatet. I stedet kunne jeg sutre litt og si "joooo, vel! Bare eeeeett lite hjerte? please?!"
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Vi har bedriftshelsetjeneste, så vi veies og sjekkes fra topp til tå årlig. Anonymous poster hash: 98748...8c9 Hvilken type jobb har du? Slik burde det jo vært hvert år på alle arbeidsplasser. Min egen inkludert! Men nå jobber jeg i bolig da, blir litt vanskelig i arbeidstid iallfall! Glad jeg slutta på sykehjem. Fredagskaffen var usunn! alle fortjener et spark i ræva! Min samboer jobber på kontor som økonom. Alle damene i administrasjonen er minimum 100 kg. De hadde ikke lidd av et slikt tiltak, mildt sagt. Anonymous poster hash: 6a829...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå