Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Fått beskjed om at søknaden er ferdig behandlet på nettsiden, det er jo fint, er alt i orden da? Så jeg kan forvente å få det jeg skal ha utbetalt i slutten august? Liker likso å ha oversikt hvilke dato og hva utbetalingen er jeg da.....😊 Anonymous poster hash: fa3f7...ae2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Du får brev i posten også. Der får du beskjed om alt er i orden, eventuelt om de trenger flere papirer av deg eller om annet skulle være feil. Anonymous poster hash: 4e8ca...dc0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Ok javel, men trodde litt av poenget med elektronisk søknad var at ting skulle skje elektronisk og via mine sider? Fint å få beskjed i papir form også altså....😊 Anonymous poster hash: fa3f7...ae2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Skjønner deg godt! Følte akkurat det samme selv nå for en mnd siden.... Utrolig tungvint og treigt opplegg! "Ferdig behandlet"... jaja, fint det....men hva ble resultatet?? Når kommer det?? Du får brev i posten etter x antall dager. Brevet er nesten mer uforståelig enn søknaden (hvertfall for meg som hadde 2 arbeidsgivere osv). Måtte lese det flere ganger og regne meg frem til svaret selv. Selv da ble det vanskelig å finne et nøyaktig beløp. I det kryptiske brevet var det type 100 forskjellige tall og forskjellige steder jeg skulle få det fra. Ikke ett konkret resultattype; du skal ha xxxxxxx utbetalt i mnd. Først nå som jeg fikk første betaling at jeg ser hva jeg faktisk får. Anonymous poster hash: eb952...4f5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Skjønner deg godt! Følte akkurat det samme selv nå for en mnd siden.... Utrolig tungvint og treigt opplegg! "Ferdig behandlet"... jaja, fint det....men hva ble resultatet?? Når kommer det?? Du får brev i posten etter x antall dager. Brevet er nesten mer uforståelig enn søknaden (hvertfall for meg som hadde 2 arbeidsgivere osv). Måtte lese det flere ganger og regne meg frem til svaret selv. Selv da ble det vanskelig å finne et nøyaktig beløp. I det kryptiske brevet var det type 100 forskjellige tall og forskjellige steder jeg skulle få det fra. Ikke ett konkret resultattype; du skal ha xxxxxxx utbetalt i mnd. Først nå som jeg fikk første betaling at jeg ser hva jeg faktisk får. Anonymous poster hash: eb952...4f5 Oida. Mitt svar var lettforståelig når det kom til utbetalingen - datoene var det verre med. Fikk beskjed om at datoene for permisjonen var uriktige (selv om jeg sjekket hundre ganger før jeg sendte søknaden, samt at jeg har sjekket i ettertid etter at det sto at det var feil), og at jeg skulle få nytt brev med de riktige datoene. Jeg har ikke mottatt noe nytt brev, men søknaden ble godkjent uansett, heldigvis. Mannen min har også sjekket datoene, og han finner heller ingen feil. Så, er det bare et innmari dårlig formulert svar jeg har fått fra nav eller stemmer faktisk ikke datoene? Hm... Enig i at det er et kronglete og idiotisk system. Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv MÅ sende sånne ting i posten, hvorfor ikke gjøre alt sånt digitalt... Anonymous poster hash: 4e8ca...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå