Gå til innhold

Hva gjør man. Med bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

som bare vil være bestemor om barnebarna kommer hjem til henne og hun kan stappe de full av brus og godteri mens de ser på tv. I tillegg tar hun bilder og legger ut på face og skryter av "hektisk og fin dag med barnebarn" det er ingen som løfter på rumpa hele dagen.

Om vi inviterer hit kommer hun 1 av 10 ganger, hun klager selvsagt over at hun ser barnebarn for lite. Dama er lat og tykk og orker rett og slett ikke forlate huset.

Blir gal snart.

Anonymous poster hash: 9d3b2...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke så mye å gjøre om hun ikke orker å forlate huset. Hvor ofte er barna der? Om det er snakk om flere ganger i uka så ville nok jeg begrenset besøket om det kun er godteri og tv titting som er tema der.

Skrevet

Er jo ikke så mye å gjøre om hun ikke orker å forlate huset. Hvor ofte er barna der? Om det er snakk om flere ganger i uka så ville nok jeg begrenset besøket om det kun er godteri og tv titting som er tema der.

Hun er i stand til å forlate huset, og hvis motivasjonen er stor nok klarer hun å gå fire kilometer med venninner for å ta et glass vin. Hun er bare lat og synes nok aktiviteter med barn er kjedelig.

Hun vil gjerne ha de på besøk to-tre ganger i uka men vi forsøker å unngå noe særlig mer enn én gang.

Begynner å bli kjempe lei av at hun skal ha ting på sin måte hvis ikke så furter hun og snakker dritt til alle om at vi ikke har tid til henne.

Føler oss litt maktesløs nå. Vi taper liksom uansett.

Anonymous poster hash: 9d3b2...c7e

Skrevet

Da må dere gi henne klare regler. Mye besøk betyr lite utskeielser. Si at dere setter pris på kontakten, men at det er viktig at hun forstår viktigheten av deres ønsker. 

Anonymous poster hash: 5f1dd...b91
Skrevet

Hun er i stand til å forlate huset, og hvis motivasjonen er stor nok klarer hun å gå fire kilometer med venninner for å ta et glass vin. Hun er bare lat og synes nok aktiviteter med barn er kjedelig.

Hun vil gjerne ha de på besøk to-tre ganger i uka men vi forsøker å unngå noe særlig mer enn én gang.

Begynner å bli kjempe lei av at hun skal ha ting på sin måte hvis ikke så furter hun og snakker dritt til alle om at vi ikke har tid til henne.

Føler oss litt maktesløs nå. Vi taper liksom uansett. Anonymous poster hash: 9d3b2...c7e

Da synes jeg at dere skal begrense besøket til henne. Hun får bare furte da om hun ikke gidder å besøke dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...