Gå til innhold

Hva tror dere, noe poeng i å klage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en paraplytrille på nett som kom i dag. I beskrivelsen av vogna står det hvilket utstyr som følger med, bl.a koppeholder. Dette synes jo jeg er kjempekjekt å ha på en vogn. Men det fulgte ikke med i pakken. Og når jeg ser på bildet av vogna på nettsiden så kan jeg ikke se noe koppeholder heller. Er det noe poeng i å klage, tror dere?

Anonymous poster hash: eef9f...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, klag, ta en screenshot av der det står koppholder skal være med på nettsida deres. Er jo en mangel :)

Anonymous poster hash: ea667...2af

Skrevet

Ville sendt en mail å klaga. Det står jo at det følger med, det er ikke bildet i seg selv som sier hva du skal få, men hva som faktisk står i teksten

Anonymous poster hash: f6d58...d86
Skrevet

Nå har jeg sendt Mail og fått svar. Det fulgte ikke med koppholder og det var skrevet feil på nettsiden deres. Som kompensasjon kan jeg få 10% tilbakebetalt, dvs 80 kr. Jeg prøvde meg på en spansk en og spurte om jeg heller ikke kunne få tilsendt en koppholder, men det blir jo betraktelig dyrere for dem.

Skrevet

Det var veldig dårlig av dem.. Si at det var en av grunnene til at du valgte den trilla, det var praktisk med koppholder å det var noe du ville ha på vogna. Håper det ordner seg, irriterende selv om det ikke var store greia.. Jeg hadde faktisk ikke gitt meg på det.

Anonymous poster hash: dc76a...587

Skrevet

Jeg ble jo litt skuffet må jeg innrømme. Hadde jo håpet at de skulle tilby å sende en koppholder om det viste seg at det var feil i teksten. Vi får se hva dem svarer, men jeg er så feig når det kommer til reklamsjon.

Skrevet

Handler ikke om å være feig :-) Jeg er ikke noe glad i å reklamere selv, men noen ganger må man bare stå på sitt for å få det man ble lovet.

Anonymous poster hash: dc76a...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...