Gå til innhold

Når kan man tidligst ta en graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha mensen den 11.juli.

Testet negativ til nå.

Men de testene skal jo kunne merke det nå? De reklamerer jo med at du kan teste opp til en uke før..

Har så lyst til å være gravid! Tester hver morgen, men testene er blendahvite..:(

Er det ikke noen sjanse?

Holder håpet litt oppe, med tanke på at jeg var 5 uker på vei sist jeg fant det ut, med en test som hadde en ufattelig svak strek. Så tenker kanskje at jeg produserer lite hcg.. Håper og håper. Men det betyr jo ikke at det er noe der..

Anonymous poster hash: 677bb...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt håp ☺ Lykke til!

Mange tester positivt sent.

Skrevet

Hvis du vet at du produserer hcg sent så driver du jo bare med selvpining når du tester så tidlig... Vent til 11 juli med å teste, hold deg opptatt frem til da og prøv å tenke på andre ting. Det er ikke lett, men uansett så vil det ikke ha noe resultat på sluttresultatet å pine seg selv i lange tider før du skal ha mensen.

Lykke til

Anonymous poster hash: 97181...196

Skrevet

Klarer faktisk ikke la være. Jeg og mannen ble enig om å bare se hva som skjer. Men plutselig ble jeg helt gal etter å vite om jeg er blitt gravid eller ikke. Det er jo kun 25% sjanse for å bli gravid på første forsøk.. Så oddsen er ikke akkurat så god..

Får bare prøve å smøre meg med tålmodighet, selv om det føles umulig!

:)

Skrevet

Klarer faktisk ikke la være. Jeg og mannen ble enig om å bare se hva som skjer. Men plutselig ble jeg helt gal etter å vite om jeg er blitt gravid eller ikke. Det er jo kun 25% sjanse for å bli gravid på første forsøk.. Så oddsen er ikke akkurat så god..

Får bare prøve å smøre meg med tålmodighet, selv om det føles umulig!

:)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2c307...544

Skrevet

Jeg fikk positiv test 7 dager etter EL :)

Skrevet

Bare en kommentar: Det er ikke du som produserer Hcg, det er fosteret. Så det finnes ikke noe som heter "jeg produserer Hcg sent " :)

Skrevet

Morkaken produserer hcg.

Hi

Skrevet

Positiv test kan komme fra 6 dpo til 2 uker etter forventa mens.

Anonymous poster hash: e3e2c...2ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...