Gå til innhold

Hvis jeg tar squats...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver dag, morgen og kveld. Begynner med 20 og går oppover for hver dag, ingen vekter, men etterhvert.

Vil det gjøre forskjell? Vil jeg kunne se det?

Anonymous poster hash: 2f05e...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har merket forskjell etter squat challengene. Så da merker sikkert du forskjell også. Kanskje lurt å ta fridag innimellom da. :)

Anonymous poster hash: bcfd1...89e

Skrevet

Du vil merke forskjell på utseendet av bein og rumpe etter en lang stund, dersom du velger å ikke adde vekter i treningen. Har du på bare litt vekt, framskynder du resultatene drastisk! Men er du kun ute etter forbedring av balanse og smidighet så vil du merke resultater fort :)

Skrevet

Du vil merke forskjell på utseendet av bein og rumpe etter en lang stund, dersom du velger å ikke adde vekter i treningen. Har du på bare litt vekt, framskynder du resultatene drastisk! Men er du kun ute etter forbedring av balanse og smidighet så vil du merke resultater fort :)

Jeg har tatt de i 2 uker nå, og jeg merker mest på beina på framsiden oppe, rett etter jeg er ferdig svir det som bare det.

Er det vanlig?

Da gjør jeg det riktig, vel...

Takk så mye for svar :)

Hi

Skrevet

Jeg har tatt de i 2 uker nå, og jeg merker mest på beina på framsiden oppe, rett etter jeg er ferdig svir det som bare det.

Er det vanlig?

Da gjør jeg det riktig, vel...

Takk så mye for svar :)

Hi

Høres bra ut! Bare husk at knærne ikke skal gå over og foran tærne, så unngår du belastningsskader :Nikke: Stram skikkelig med rumpa på tur opp, så trener du både bein og rupe samtidig  :danse: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...