Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Kleskoden er sort dress eller smoking Skal jeg da velge en kort kjole eller er det greit med lang? Anonymous poster hash: 36721...c7c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Da ville jeg hatt en lang kjole eller til under kneet i alle fall. Anonymous poster hash: afb3f...062
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Slå opp i skikk og bruk Eller gå i bunad
sug lut Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Det er alltid moro når almuen skal leke fiff og ha dresskoder. Mørk dress og smoking er to forskjellige dresskoder. Men det bekymrer selvsagt ikke the great unwashed.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Bunad er alltid perfekt. Mørk dress og smoking er, som Sug lut sier, to forskjellige dresskoder. Har du ikke bunad er det best å gå for en lang kjole. Lang kjole hører til mørk dress. Ballkjole, som også er lang, hører til smoking. Hold deg unna fargene hvit, sort og rød. Anonymous poster hash: 209e9...776
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Det er alltid moro når almuen skal leke fiff og ha dresskoder. Mørk dress og smoking er to forskjellige dresskoder. Men det bekymrer selvsagt ikke the great unwashed. Er vel ikke så dannet og kultivert å snakke som deg heller, så tror ikke du skal bry deg med hva andre gjør. Anonymous poster hash: 7c9d3...682
Mamma_til_2 Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Sort dress og smoking er to forskjellige ting! Jeg ville brukt lang kjole.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Så da tenker alle automatisk at brudeparet er idioter som ikke vet forskjell på kleskodene istedenfor å tenke at de kanskje skriver begge for å legge til rette for at folk selv kan bestemme.... Anonymous poster hash: 1bd32...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå