Gå til innhold

Ny på instageam, men 32 hashtager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på et innlegg av en interiørdame jeg følger at hun har 32 ulike hashtager.

Hva er poenget med så mange, og hvordan husker folk alle hashtagene?

De fleste har jo masse hashtags.

Anonymous poster hash: 531d4...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget med # er jo at man kan søke opp på ordene man hashtagger og dermed finner man bilder som har hashtagget de ordene (knotete forklart, men du skjønner sikkert ;)) Særlig for de med kontoer uten mange følgere, som ønsker at mange skal se bildene deres, er det jo lurt å bruke mange #, da vil jo folk finne bildene og kontoene deres lettere. Man husker ikke alle hashtaggene, så lenge man har brukt de før eller klikket seg inn på en # så ligger det lagret, så det er bare til å skrive første bokstaven og klikke på den # man vil bruke ;)

Anonymous poster hash: 4c686...ecc
Skrevet

Det er bare å redigere et gammelt innlegg, trykk på kopier, så er alle hashtaggene tilgjengelig til nytt innlegg. Jeg mener grensa ligger på 30 stk, har jeg fler blir ikke teksten godkjent?

Anonymous poster hash: 6375a...ec0

Skrevet

Det er bare å redigere et gammelt innlegg, trykk på kopier, så er alle hashtaggene tilgjengelig til nytt innlegg. Jeg mener grensa ligger på 30 stk, har jeg fler blir ikke teksten godkjent?

Ok, ser at to av de har alfakrøll foran, ikke hashtag.

Skrevet (endret)

#åhamangeoglangehashtagserbaresååååkultlizzom

Bruker selv # men, 30 det blir litt mye :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

@ bruker du for å tagge noen slik at de får beskjed. #kosa #oss #supermye #med # verdens #beste @anonym og @tårnfrid_svingen #Lykke #glede #alterfantastisk Alle # er søkbare så de som søker på dem finner bildet og anonym og tårnfrid får beskjed om at de er tagget. Husk at du ikke kan ha mellomrom mellom # og @ 😁

Anonymous poster hash: 8b51e...bc1

Skrevet

@ bruker du for å tagge noen slik at de får beskjed. #kosa #oss #supermye #med # verdens #beste @anonym og @tårnfrid_svingen #Lykke #glede #alterfantastisk Alle # er søkbare så de som søker på dem finner bildet og anonym og tårnfrid får beskjed om at de er tagget. Husk at du ikke kan ha mellomrom mellom # og @

Anonymous poster hash: 8b51e...bc1

Å bruke # på den måten skjønner jeg ikke vitsen med da. Det er jo ikke akkurat ord man søker på for å finne bilder og kontoer som man kan like eller få inspirasjon fra, for eks. #oss hva er poenget med å bruke # på den måten? De interiørkontoene (som det var snakk om i hi) som bruker for eks #interior #interior123 eller #myhome, da er det jo ord mange søker på og dermed får opp dine bilder (om man har åpen konto da, om man har privat konto skjønner jeg ikke poenget med å bruke # i det hele tatt)

Anonymous poster hash: 4c686...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...