Gå til innhold

Hvor ofte stoppe med 7-8 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bilturen tar 2,5 timer?

Anonymous poster hash: 0e52a...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når barnet vil stoppe!  Kjør når barnet sover og stopp når barnet er våkent og urolig. Nå er ikke 2,5 time så langt, men pass på at når barnet er våkent og du stopper, så gjør alt som trengs å gjøres: fylle bensin, gå på do, kjøpe kaffe...  osv sånn at du / dere ikke trenger å gjøre noe annet enn å kjøre når barne sovner.

Om barnet ikke sover og ikke er urolig, så hadde jeg hadde jeg nok tatt en liten stopp etter en time, i alle fall om jeg hadde kjørt alene.

Endret av Yellow Brick Road
Skrevet

Når barnet vil stoppe!  Kjør når barnet sover og stopp når barnet er våkent og urolig. Nå er ikke 2,5 time så langt, men pass på at når barnet er våkent og du stopper, så gjør alt som trengs å gjøres: fylle bensin, gå på do, kjøpe kaffe...  osv sånn at du / dere ikke trenger å gjøre noe annet enn å kjøre når barne sovner.

Om barnet ikke sover og ikke er urolig, så hadde jeg hadde jeg nok tatt en liten stopp etter en time, i alle fall om jeg hadde kjørt alene.

Vi er to voksne og to barn på 3 år og 7-8 mnd. Tenker ift ryggen, så skal man vel stoppe hver time ja, men erfaringsmessig, klarer de å sitte i en time? Kanskje greit å starte kjøreturen når det er tid for dupp, men hvis ungen dupper hele veien, er det OK mtp å sitte i bilstol så lenge? (Besafe izi go)

Anonymous poster hash: 0e52a...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...