moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Vi skal kjøre langt i sommer, og jeg vil gjerne ha noe ny musikk i bilen. Hva er bra musikk om dagen?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Folk kan vel ikke vite hvilken musikk du liker. Det må du finne ut selv. Anonymous poster hash: 5eee2...edb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Folk kan vel ikke vite hvilken musikk du liker. Det må du finne ut selv. Anonymous poster hash: 5eee2...edb Sunshine Hi, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, er håpløs på å huske artister og navn på sanger God ferie Anonymous poster hash: 9b12e...b51
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Folk kan vel ikke vite hvilken musikk du liker. Det må du finne ut selv. Anonymous poster hash: 5eee2...edb Sunshine Hi, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, er håpløs på å huske artister og navn på sanger God ferie Anonymous poster hash: 9b12e...b51 Jammen, det jeg synes er bra synes jo ikke andre er bra. Musikk synes jeg er noe personlig, man spør vel ikke hvilken musikk man skal høre på, man hører på det man liker. Anonymous poster hash: 5eee2...edb
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2015 Folk kan vel ikke vite hvilken musikk du liker. Det må du finne ut selv. Anonymous poster hash: 5eee2...edb Sunshine Hi, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, er håpløs på å huske artister og navn på sanger God ferie Anonymous poster hash: 9b12e...b51 Jammen, det jeg synes er bra synes jo ikke andre er bra. Musikk synes jeg er noe personlig, man spør vel ikke hvilken musikk man skal høre på, man hører på det man liker. Anonymous poster hash: 5eee2...edb Jeg er klar over det, men det er jo en grunn til at musikk kommer på listetopper ol. Det er jo fordi mange liker samme type musikk og samme sanger Jeg hører litt lite på radio og får ikke alltid med meg det siste nye
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Elsker å kjøre til country pop!! Får sånn god følelse av det. http://www.allmusic.com/subgenre/country-pop-ma0000004416 Anonymous poster hash: 8482c...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå