Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 De siste årene har vært fylt opp med barn, barnas aktiviteter og jobb, og en sjelden gang en tur ut med venner eller kollegaer. Siden mannen har vært ekstremt mye borte de første årene, har jeg ofte blitt sittende hjemme på kveldene. Og siden livet har vært så fullt, har jeg spart barnevaktene til nødvendigheter som kveldsjobbing, møter og en sjelden gang ut (type julebord og spesielle fester). Og når han har kommet hjem, ønsker man jo å være litt sammen. Og ofte har det også samlet seg opp litt ekstra på jobb. Har dere noen tips til en enkel hobby? Tidligere var jeg med i røde kors, trente fotball/wolleyball, spilte i korps og stod mye på ski. Nå står jeg på ski med barna, men er ikke i form til fotball. Håper noen tar seg tid til å svar Anonymous poster hash: 451ba...575
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Er det en hobby du kan gjøre hjemme mens barna sover (?), vil jeg foreslå; Scrapping Strikking Hekling Brodering Fargelegging Slektsforskning Sy på symaskin (klær til deg selv eller barna, qvilting osv) Anonymous poster hash: 8f05e...63c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Takk for svar, men helst en som jager meg ut av hjemmet. Går en del tur, men skulle gjerne funnet noe mer spennende Anonymous poster hash: 451ba...575
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Takk for svar, men helst en som jager meg ut av hjemmet. Går en del tur, men skulle gjerne funnet noe mer spennende Anonymous poster hash: 451ba...575 Ah! Den andre typen ja... Hmmm... Begynne å jogge med det å løpe et langt løp som mål (5 km, 10 km, halvmaraton eller maraton alt etter hvilken form du har nå). Orientering? Plukke sopp/bær. Hagearbeid. Sykling. Kajakk. Klatring/buldring. Anonymous poster hash: 8f05e...63c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Takk for svar, men helst en som jager meg ut av hjemmet. Går en del tur, men skulle gjerne funnet noe mer spennende Anonymous poster hash: 451ba...575 Hvis du er gammel korpsmusikant, kan det være en ide å synge i kor? Du trenger ikke embouchure, og har mye nytte av pusteteknikk og notekunnskap som du allerede har. Anonymous poster hash: 69ed6...c6e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg spiller i korps og storband, og vil virkelig anbefale det I tillegg er jeg aktiv i kajakklubben i nærområdet. Eller så kan du kanskje begynne med turn, håndball eller noe annen sport. Finnes ofte damelag som ikke har kjempestore ambisjoner og der det viktigste er å ha det gøy Anonymous poster hash: 77b7b...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå