Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Når får drikker for mye og oppfører seg dritt. Vil det få konsekvenser for meg i etterkant? Er det ikke noe med at man ikke skal forlate huset barnet bor i? Mtp hovedomsorg. Anonymous poster hash: fb36d...9e2
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Slutt med de spørsmålene. Kom deg ut nå. På vegne av barnet ditt er jeg nå i ferd med å bli pisse forbanna. For hver dag du sitter her og spør og nøler og sipper og gruer deg, forsømmer du henne.
Mamma_til_2 Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Ta med deg barnet og dra til nærmeste krisesenter der vill du og barnet få kyndig hjelp til og komme videre!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Det er jo ikke huset som avgjør hvem barnet har mest tilknytting til. Og å utsette et uskyldig barn for stadig omsorgssvikt ved å unnlate å komme seg unna til tross for hundre oppfordringer, vil være mye verre! Krisesenteret neste stopp kjære deg!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Nei, det vil ikke få konsekvenser for deg i etterkant. Selvfølgelig skal du ta barnet og flytte ut fra en mann som ikke behandler dere bra! Siden du er så psyket ned og har så lite styrke i deg selv akkurat nå synes også jeg du skal reise til krisesenteret, du trenger noen å støtte deg til i prossessen, du trenger hjelp. Du har alt ditt på det tørre, ikke vær redd. Selvfølgelig skal du forlate denne mannen. Anonymous poster hash: dafa3...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå