Gå til innhold

Kan ambulansearbeidere bære hijab?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 27ba7...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke?

Skrevet

Hvorfor skal de dekke seg til når de skal se vårt helligste(i verste senario).

Forbanna tull med den tildekkinga, hjernevasket våseri.

Anonymous poster hash: 3c79d...ef4

Skrevet

Nei, det kan de ikke. De bruker uniform og hijab er ikke endel av uniformen. Vi får heller ikke bruke private capser.

Dessuten så tror jeg at hvis en er så underkuet og tafatt at en må bruke hijab, så tror jeg ikke akkurat ambulanse er rette arbeidsplass. 

Anonymous poster hash: be815...398
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hijab er en del av uniformen for de (det gjelder) som jobber på mitt sykehus. Supplert av tøylageret selvsagt, slik at de er garantert rene. Ser ikke helt at det skulle være annerledes for ambulansearbeidere?

Skrevet

Vi hadde en jente i begynnelsen av 20-årene inne på en opplæringsvakt i hjemmesykepleien, og hun kom ikke igjen..Hun hadde ikke tenkt på at hun måtte forholde seg til nakne menn. Hun var muslim og slik hun var oppdratt kunne hun ikke jobbe så tett på menn..

Anonymous poster hash: 30be5...b88
Skrevet

Nei, det kan de ikke. De bruker uniform og hijab er ikke endel av uniformen. Vi får heller ikke bruke private capser.

Dessuten så tror jeg at hvis en er så underkuet og tafatt at en må bruke hijab, så tror jeg ikke akkurat ambulanse er rette arbeidsplass. 

Pussig at Forsvaret kan, da.

Anonymous poster hash: 65f9e...4c7

Skrevet

For de det gjelder så har nok ambulanse enheten hodeplagg som er uniformert.

Skrevet

Så ufattelig mange dumme folk. Altså dumme, dumme folk!!

Anonymous poster hash: c64a7...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...