Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Hun er 16 år og ønsker seg et barn til,da helst jente,en gutt vil bli en skuffelse men blir sikkert like glad i han. Mer umoden jente som faktisk er mamma skal man lete lenge etter.Hva sier foreldrene hennes til henne tro,om alt hun skriver ? Anonymous poster hash: dc9b9...b70
Bustetroll Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Aldri anklaget noen for å reklamere for egen blogg før. Men en gang må være den første
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Alle vet jo at en 16 åring ikke er moden nok til å være mamma . Uansett hva de sier , så er en 16 åring bare barn selv. Barn skal ikke oppdra barn. Anonymous poster hash: c0099...0f8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Aldri anklaget noen for å reklamere for egen blogg før. Men en gang må være den første Jeg er 35 og fikk barn likt som henne. Leser bloggen hennes innimellom. Anonymous poster hash: dc9b9...b70
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Aldri anklaget noen for å reklamere for egen blogg før. Men en gang må være den første Hehe, nå har det seg slik at jeg faktisk har bruker her inne, selv om jeg ikke trenger reklame for bloggen min på et barnimagen forum når den går så bra som den gjør. Tar gjerne på anonymknappen for å bevise at det slett ikke var meg som startet tråden, om du vil?? :-) Til TS: Du er virkelig ute å kjøre. Jeg skriver at jeg synes det er synd at å ønske seg et kjønn er tabu, og at jeg ønsker meg jente neste gang jeg blir gravid selv om et friskt barn selvsagt er det som betyr mest. Umodent? Nei, kanskje bare ærlig? Er i grunn ikke i humør til å forsvare meg i dag, men jeg setter pris på gratis reklame. Jeg får være den voksne av oss og ønske deg en fin kveld videre. Glad jeg ikke dømmer mennesker jeg ikke kjenner! Anonymous poster hash: 75cdd...9cb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Overrasket? Jenta er 16 år! Anonymous poster hash: f050e...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå