Gå til innhold

Må humre litt for meg selv her i kveld..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig innlegg av Aulie 😉

Anonymous poster hash: c8802...667

Skrevet

Herlig innlegg av Aulie 😉

Anonymous poster hash: c8802...667

Kan ikke bli bedre enn dette..?! Fantastisk!

Skrevet

Unødvendig av Marna.

Må uansett si at jeg syns det er ganske ekkelt når store barn henger i puppen til mora.

Jeg dømmer ingen altså, men jeg hadde ikke ammet SÅ lenge!

Skrevet

Unødvendig av Marna.

Må uansett si at jeg syns det er ganske ekkelt når store barn henger i puppen til mora.

Jeg dømmer ingen altså, men jeg hadde ikke ammet SÅ lenge!

Det er nå en ting.. Men, det innlegget til Marna? 4- åring som ammer moren sin? Alle vet at barna ikke ammer mødrene sine! Pinlig! Artig at Aulie hever seg så over kritikken og svarer på den måten hun gjør.

Skrevet

Jeg er litt enig med Marna jeg. Hva skal en 3 åring med melk fra puppen?

Anonymous poster hash: 498aa...aac
Skrevet

Det Aulie lirer av seg er jo det samme pretensiøse "kunstneriske" visvaset det paret alltid omgir seg med....

Anonymous poster hash: 851e6...a00

Skrevet

Beklager om jeg ikke er korrekt nå,men jeg er enig med Marna..Folk må gjøre som de vil, men et barn på 3-4 år har ikke særlig behov for mm. Kos og nærhet kan man dele uten å amme så store barn.

Skrevet

Jeg synes det er mye sant i det Marianne Aulie sier, vi kvinner har en lei tendens til å alltid skulle kritisere hverandre for alt mulig, særlig når noen gjør noe vi selv ikke ville gjort. Og jeg lurer jo på hvorfor vi egentlig gjør det? Har det egentlig noe å si for vårt liv at Rannveig venter sitt 3. barn med en 3. mann, at Marianne ammer sin 3 år gamle datter enda, at VillaPaprika vil flytte fra mannen sin osv. ...for det er disse sakene spesielt jeg har sett kvinner her inne og på Kvinneguiden meske seg i om dagen og jeg lurer virkelig på hvorfor? Hvorfor blir jenter så glade når andre jenter møter motstand? Hvorfor bygger vi ikke opp andre jenter og på den måten vil vi få mer respekt selv?! Menn ler av oss kvinner nettopp fordi vi skaper så store problemer av så lite. Og for de av oss damer som ikke passer inn i dette hjeelper det ikke heller, for vi blir dratt inn under samme kammen. Jeg vil ha respekt! Respekt for den jeg er, for at jeg passer mine egne saker, jeg er ikke perfekt og gud vet jeg ville blirr sjikanert og dømt dersom noen av dere her inne visste alle mine skjelletter i skapet, selv om dere har deres egne, men det er så greit å lukke den skapdøren og avlede ved å peke på andres skapinnhold ...? Så - jeg er egentlig enig, ble vi ikke alle lært å snu andre kinnet til, er det ikke også det vi prøver å lære våre barn?

Skrevet

Jeg synes det er mye sant i det Marianne Aulie sier, vi kvinner har en lei tendens til å alltid skulle kritisere hverandre for alt mulig, særlig når noen gjør noe vi selv ikke ville gjort. Og jeg lurer jo på hvorfor vi egentlig gjør det? Har det egentlig noe å si for vårt liv at Rannveig venter sitt 3. barn med en 3. mann, at Marianne ammer sin 3 år gamle datter enda, at VillaPaprika vil flytte fra mannen sin osv. ...for det er disse sakene spesielt jeg har sett kvinner her inne og på Kvinneguiden meske seg i om dagen og jeg lurer virkelig på hvorfor? Hvorfor blir jenter så glade når andre jenter møter motstand? Hvorfor bygger vi ikke opp andre jenter og på den måten vil vi få mer respekt selv?! Menn ler av oss kvinner nettopp fordi vi skaper så store problemer av så lite. Og for de av oss damer som ikke passer inn i dette hjeelper det ikke heller, for vi blir dratt inn under samme kammen. Jeg vil ha respekt! Respekt for den jeg er, for at jeg passer mine egne saker, jeg er ikke perfekt og gud vet jeg ville blirr sjikanert og dømt dersom noen av dere her inne visste alle mine skjelletter i skapet, selv om dere har deres egne, men det er så greit å lukke den skapdøren og avlede ved å peke på andres skapinnhold ...? Så - jeg er egentlig enig, ble vi ikke alle lært å snu andre kinnet til, er det ikke også det vi prøver å lære våre barn?

Amen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...