Gå til innhold

Jeg er sykepleier, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å utdanne meg videre slik at jeg kan få en dagstilling. Må nesten det nå som jeg er alene med barnet... noen som har videreutdannet seg som spl? Jeg trenger ikke jobbe i en typisk sykepleierjobb. Må jeg f.eks ta hele utdannelsen dersom jeg vil bli samlivsterapaut el.l?

Anonymous poster hash: edde8...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familieterapi. Kjenner to sykepleiere som har tatt videreutdanning i familieterapi og jobber dagtid på fvk.

Anonymous poster hash: 7e704...8ba

Skrevet

Ta ppu og bli lærer på helse- og oppvekstfag i vgs.

Anonymous poster hash: 48fa6...e68

Skrevet

Videreutdanning! Du blir såpass attraktiv etterpå at du kan få tilrettelagt turnus som Anestesi, operasjon eller intensivsykepleier! Og bedre lønn..

Anonymous poster hash: 459e4...014

Skrevet

Operasjon og anestesi er det kanskje mulighet for dagjobb...

Er selv intensivsykepleier og så en tilrettelagt turnus på dagtid på en intensivavd kan man se langt etter. Er det noen som har det, rop ut, da kommer jeg flyttende! :)

Anonymous poster hash: 604f9...ee5

Skrevet

Diabetessykepleier

det hørtes spennende ut.. Skal sjekke det opp.. Hvor jobber man typisk da? Sykehus? Er det slik at de med nyoppdaget diabetes får oppfølging over dager i starten?

Skrevet

Helsesøster

Søkte, kom ikke inn. Vanskelig å komme inn 😔

Skrevet

Jeg snakke me en på universitetet. Det var visst ikke noe slikt her i Stavanger for sykepleiere?! 😕

Skrevet

Innenfor psykisk helse er det mye dagtid, enten i kommune eller ved DPS, spes.spl som diabetesspl eller demensspl - ofte dagtid, eller satse på ledelse det gir dagtid eller undersøk hvor vanskelig det er å få jobb ved poliklinikk ved lokale sykehuset (kir/med).

Jeg har tatt to videreutdanninger før jeg endte opp i en dagstilling, så tenk nøye igjennom mulighetene dine og hva du vil. Lykke til!

Anonymous poster hash: 60cd1...a0b

Skrevet

Jeg snakke me en på universitetet. Det var visst ikke noe slikt her i Stavanger for sykepleiere?! 😕

Ppu er ikke kun for sykepleiere. Vil tro at universitetet har ppu

Skrevet

Ppu er ikke kun for sykepleiere. Vil tro at universitetet har ppu

Ppu er ikke ppu, det er forskjellig utfra hvilken bakgrunn du har. For å jobbe på yrkesfag er det vanlig å ta PPU for yrkesfaglærer. Du kan ikke som sykepleier hoppe inn på Ppu for norsk eller realfag, feks.

Skrevet

Du må vel strengt tatt ikke videreutdanne deg for å få dagjobb. Jeg fikk 100% dagstilling som sykepleier uten videreutdanning.

Ser nå at det ligger flere dagstillinger ute som sykepleier nå. Du må jo bare søke ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...