Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Han er typen som snakker på innpust og utpust. Han kan knapt tenke en tanke uten å si den. Jeg er en typisk lytter, som får med meg det meste som blir sagt til meg, ordrett. Men mannen min får sjelden med seg det jeg sier, og det fører til mange misforståelser i tillegg til frustrasjon for meg. Jeg føler meg så uviktig når han spør om ting jeg nettopp har fortalt, og har begynt å droppe å si ting til ham, rett og slett for å spare meg den energien (han får det ikke med seg uansett). Dette er så trist! Savner å føle meg sett og lyttet til. Vi er gift på syvende året, og det har bare gått mer og mer opp for meg hva jeg har giftet meg til... Takk for at du leste💕 Anonymous poster hash: 9ce5c...c26
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Han er typen som snakker på innpust og utpust. Han kan knapt tenke en tanke uten å si den. Jeg er en typisk lytter, som får med meg det meste som blir sagt til meg, ordrett. Men mannen min får sjelden med seg det jeg sier, og det fører til mange misforståelser i tillegg til frustrasjon for meg. Jeg føler meg så uviktig når han spør om ting jeg nettopp har fortalt, og har begynt å droppe å si ting til ham, rett og slett for å spare meg den energien (han får det ikke med seg uansett). Dette er så trist! Savner å føle meg sett og lyttet til. Vi er gift på syvende året, og det har bare gått mer og mer opp for meg hva jeg har giftet meg til... Takk for at du leste Anonymous poster hash: 9ce5c...c26 Kan vel trygt anbefale dere familivernkontoret..... Anonymous poster hash: 6634b...f59
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Vel, han kommer aldri til å lære seg å lytte om dere ikke tar en prat om dette der du legger frem problemet. Anonymous poster hash: c1460...a9c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Vel, han kommer aldri til å lære seg å lytte om dere ikke tar en prat om dette der du legger frem problemet. Anonymous poster hash: c1460...a9c Vi har pratet. Han hevder han gjør sitt beste, så det er ikke mer å hente. Ufattelig kjipt...😢 Hi Anonymous poster hash: 9ce5c...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå