Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Jenta på 1,5 år har fått det. En uke siden det startet, men verre nå enn det har vært. Var hos lege idag som bare sa vi måtte fortsette å smøre. Har store sår mellom tærne og rundt munnen. Nå ikveld våknet hun etter legging og nå er hele kroppen full av prikker! Har ikke vært i barnehagen på to uker så kan vel ikke ha fått smitten der. Håper virkelig ikke hun er verre imorgen, hadde bare noen prikker rundtom idag når vi var hos lege + disse sårene som er komt av sykdommen. Noen som har erfaring med denne sykdommen? Har pågått en uke og hatt 4 dager med feber, feberfri igår og idag. Spiser lite pga blemmer i munnen, men får i seg mye drikke og litt mat. Anonymous poster hash: 829a4...c19
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Begge mine har hatt det. Fikk masse blemmer i munn og da fikk vi beskjed om å gi flytende smertestillende for det lindrer i munn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Mitt varte over to uker.. Det hjelper med den melken som er til vannkopper. Skive med leverpostei uten skorper og kald pølse var det eneste jeg kunne ha som ikke svei/skrapte/var seigt og tørt. Og milkshake- tykk og god som smørte halsen. Ingenting varmt og heller ikke for kaldt. En ispose inni kjøkkenhåndkle for å lindre det verste på hendene var også godt. Lykke til, det er et hel*****! Anonymous poster hash: a17dc...b49
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Min var ca 1 år og nektet å la oss se inni munnen men spiste normalt, i tillegg så klagde han ikke. Han fikk blemmer på hendene og føttende og det fikk jeg og et par dager etter han, jeg fikk ikke i munnen. Siden han ikke var preget så dro vi ikke til legen og smurte ikke med noe. Jeg syntes at blemmene var veldig vonde var mange i barnehagen som hadde det og da. Anonymous poster hash: 71aba...c9d
Gemini77 Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Både barna og jeg og pappan fikk hele munnen full av blemmer. Ikke behagelig!! Tror ikke mine fikk feber. Det gikk over etter 10-14 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå