Gå til innhold

Uff, stakkars Rannveig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har det ikke bra for tiden i det hele tatt. Får vondt av henne jeg. Og hun har rett, folk dømmer.

Anonymous poster hash: 14e3e...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan til sterk psyke på den dama. Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så hardt om hva andre gjør

Anonymous poster hash: 94808...61f

Skrevet

Hva skjer?

Anonymous poster hash: 110d8...a4e

Skrevet

Ingen tvil om at dama har en psyke utenom det vanlige. Hadde knekt for lenge siden av oppvekst, utro mannfolk, hets osv. Hun skal ha for det

Skrevet

Syns hun skriver ærlig og bra i de to siste innleggene. Tøff dame som gjør dette alene.

Anonymous poster hash: 975ee...d56

Skrevet

Hvordan vet dere om oppveksten hennes?

Anonymous poster hash: 13a69...058

Skrevet

Hvordan vet dere om oppveksten hennes?

Anonymous poster hash: 13a69...058

Hun har skrevet endel om det på bloggen sin

Anonymous poster hash: 14e3e...658

Skrevet

Ingen tvil om at dama har en psyke utenom det vanlige. Hadde knekt for lenge siden av oppvekst, utro mannfolk, hets osv. Hun skal ha for det

Du er jo en av de som hetser!!!!!

Anonymous poster hash: 5bb6b...035

Skrevet

Som man reder, så ligger man.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Som man reder, så ligger man.

Tenkte nøyaktig det samme.

Skrevet

Da er hun sikret nok et år med overgangsstønad så hun slipper å ta videregående eller få seg en jobb

Anonymous poster hash: 719dc...1c4

Skrevet

Du er jo en av de som hetser!!!!!

Haha, hva? Jeg har da ikke hetset henne. Kun sagt som sant er at det er synd på alle involverte der. Trenger ikke bety at jeg ikke syns hun har en sterk psyke
Skrevet

Da er hun sikret nok et år med overgangsstønad så hun slipper å ta videregående eller få seg en jobb

Er det ikke sånn at man får i tre år etter man blir alene?
Skrevet

Rannveig får gjøre som hun vil, men jeg fatter ikke at man kan bli UPLANLAGT gravid tre (!!) ganger. Ikke antydning til læringskurve?

Anonymous poster hash: 4e94e...802

Skrevet

Ett år nå. Skal man ha mer må man være i aktivitet (skole, aktiv jobbsøker osv.)

Skrevet

Rannveig får gjøre som hun vil, men jeg fatter ikke at man kan bli UPLANLAGT gravid tre (!!) ganger. Ikke antydning til læringskurve?

Jeg forstår. Jeg har blitt gravid på all prevensjon jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: e6fab...c79

Skrevet

Da er hun sikret nok et år med overgangsstønad så hun slipper å ta videregående eller få seg en jobb Anonymous poster hash: 719dc...1c4

For første barnet ja, under forutsetning at man er i minst 50% aktivitet etter at barnet er fylt 1 år. For de neste barna er det 1 år og så stopp.

Hun får ikke 3 nye år på toppen av 3 år for N og 1 år for E. Det skulle tatt seg nydelig ut.

Skrevet

Ett år nå. Skal man ha mer må man være i aktivitet (skole, aktiv jobbsøker osv.)
Sånn generelt, får man ny runde med os når man får et nytt barn, eller går det av samme potten som før?

Skrevet

Da er hun sikret nok et år med overgangsstønad så hun slipper å ta videregående eller få seg en jobb Anonymous poster hash: 719dc...1c4

Sånn generelt, får man ny runde med os når man får et nytt barn, eller går det av samme potten som før? Anonymous poster hash: 4e94e...802

Den gamle potten stoppes og så får man 1 år. Så er det stopp.

Skrevet

Sånn generelt, får man ny runde med os når man får et nytt barn, eller går det av samme potten som før? Anonymous poster hash: 4e94e...802

Ok. Takk for svar. Har lurt på det en stund.

Skrevet

NAV skriver: 'Dersom du har mottatt overgangsstønad i tre år og blir alene om omsorgen for et nytt barn, kan du bare få overgangsstønad frem til barnet har rett til barnehageplass'

Sånn var det:)

Skrevet

NAV skriver: 'Dersom du har mottatt overgangsstønad i tre år og blir alene om omsorgen for et nytt barn, kan du bare få overgangsstønad frem til barnet har rett til barnehageplass'

Sånn var det:)

Så bra! Da er det ikke så mye å hente på å få unger i hytt og pine lenger. Vet om flere som spekulerte i det før når jeg kjente litt feil folk
Skrevet

Jeg skjønner ikke at hun vil utlevere livet (og ungene sine) på den måten hun gjør. Nå er ikke det en grunn til å hetse henne da, bare så det er sagt, men sånn vil det jo alltid være. Dersom man ikke ønsker å oppleve det, må man nesten holde seg for godt til å dele hvert millisekund av sitt liv med omverdenen.

Anonymous poster hash: 940e8...a08
Skrevet

Jeg skjønner ikke at hun vil utlevere livet (og ungene sine) på den måten hun gjør. Nå er ikke det en grunn til å hetse henne da, bare så det er sagt, men sånn vil det jo alltid være. Dersom man ikke ønsker å oppleve det, må man nesten holde seg for godt til å dele hvert millisekund av sitt liv med omverdenen. Anonymous poster hash: 940e8...a08

Ja, dessverre er verden slik at kjerringer (akkurat som gribber!) kaster seg over folk som gir opplysninger og som gir dem noe å "ta dem på", det er skammelig.... At verden skal være slik at man ikke kan være ærlig uten at kvinnfolk skal mobbe og hetse.

Det er forskjell på hets og kritikk, hunkjønn velger oftest førstnevnte dessverre..

Skrevet

Jeg skjønner ikke at hun vil utlevere livet (og ungene sine) på den måten hun gjør. Nå er ikke det en grunn til å hetse henne da, bare så det er sagt, men sånn vil det jo alltid være. Dersom man ikke ønsker å oppleve det, må man nesten holde seg for godt til å dele hvert millisekund av sitt liv med omverdenen. Anonymous poster hash: 940e8...a08

Ja, dessverre er verden slik at kjerringer (akkurat som gribber!) kaster seg over folk som gir opplysninger og som gir dem noe å "ta dem på", det er skammelig.... At verden skal være slik at man ikke kan være ærlig uten at kvinnfolk skal mobbe og hetse.

Det er forskjell på hets og kritikk, hunkjønn velger oftest førstnevnte dessverre..

Ja, det er jeg helt enig i, det er stor forskjell på kritikk og hets, og Rannveig opplever nok en del av sistnevnte - men derfor forstår jeg bare ikke HVORFOR hun fortsetter å legge ut om livet sitt som hun gjør. Netthets vil det nok alltid være så lenge folk kan gjemme seg bak å være anonym, så vil man unngå det bør man tenke over hva man deler. Jeg tror nok dessverre ikke at det er noe vi noen gang kommer til å få bukt med. Og bare for å presisere - jeg syns IKKE slik helts er ok til tross for at hun deler alt på nett.

Anonymous poster hash: 940e8...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...