Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Ligger hjemme med en livmorhals som har halvert seg på to uker. Fikk beskjed om å holde meg i ro. Noen andre som har opplevd det? Hvor lå dere flatt eller satt dere oppreist å slappet av ? Anonymous poster hash: af804...79c
Line-mamma til to herlige Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Heldigvis har dere funnet det ut. Hos meg gikk vannet i uke 21 og jeg mistet. Da sa de at hadde de funnet dette ut kunne de reddet det. Hvor langt er du på vei? Hold deg heeelt i ro å følg legens råd! Lykketil :-) går nok bra :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Er bare 19 uker. Leser på nett at folk blir lagt inn på sykehus med mer livmorhals enn det jeg har. Synes nesten det er litt rart jeg er hjemme. Hi Anonymous poster hash: af804...79c
Line-mamma til to herlige Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Lenge til du skal på kontroll igjen? Stå på ditt , si ifra hvis du er redd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå