Gå til innhold

Dere som bruker holle mme.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt denne i dag. Men syns den var tungvinn og blande.

Med nan har jeg bare kokt opp vann, hatt halvparten av mengden på flasken som jeg har satt i kjøleskapet. Så har jeg kokt opp vann når vi skal lage flasken. Blandet med den kalde. Da har den vært så og si blandeklar og drikkeklar.

 

Hvorfor skal man blande pulveret med halvparten av vannet som holder 50 grader, for så og ta i resten av vannet, så 37 grader?

 

Anonymous poster hash: 79bc8...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...