Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Kjøpt denne i dag. Men syns den var tungvinn og blande. Med nan har jeg bare kokt opp vann, hatt halvparten av mengden på flasken som jeg har satt i kjøleskapet. Så har jeg kokt opp vann når vi skal lage flasken. Blandet med den kalde. Da har den vært så og si blandeklar og drikkeklar. Hvorfor skal man blande pulveret med halvparten av vannet som holder 50 grader, for så og ta i resten av vannet, så 37 grader? Anonymous poster hash: 79bc8...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå