Gå til innhold

Hadde dere reist til hellas med en 2 åring nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise på fredagen, men er så bekymret hvis det skulle skje noe mens vi er på ferie der? Hadde du dratt?

Anonymous poster hash: 675f5...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan skje? Jordskjelv?  Tsunami? Terror? Eller tenker du på den greske situasjonen? Ta med noen ekstra Euro. Har venner på flere øyer og alt er som normalt der. Mediene elsker å krisemaksimere dessverre. Husk at grekerene er vennlige og gjør alt for at dere skal ha det bra. Og blir det for gæli, så¨sørger charterselskapet at dere kommer hjem!

God tur :D

Skrevet

Så lenge du har med nok kontanter ser jeg ikke noe problem med det. Jeg hadde dratt.

God tur :)

Anonymous poster hash: 0245e...60d

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort :)

Skrevet

Reis

Anonymous poster hash: 82a74...cf1

Skrevet

Vi reiser på søndag med en på 6mnd. Det går så fint sø. Ta med penger å kos dere 😊

Anonymous poster hash: 0c5e2...96b

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jada, hvorfor ikke? Ta med litt ekstra cash. Men du får stort sett betalt med f.eks. Master Card også.

Skrevet

Vi reiser ikke. Barnet ble 'syk' og fikk legeerklæring på det:) Skulle reist alene med barnet på 3 år og er lite keen på å være der alene med barnet om det skulle bli noe trøbbel.

Skal finne et annet sted å reise isteden.

Anonymous poster hash: a850f...0dd

Skrevet

Akkurat den må jeg si var dårlig av legen , denne har misbrukt stillingen sin når man skriver ut en legeerklæring på sykt barn når man deretter går å bestiller tur ett annet sted . Den personen leker med stillingen sin . Hilsen en i helsevesenet

Anonymous poster hash: 623c4...3d9

Skrevet

Som svar på spørsmålet ville jeg dratt , skal selv tii Hellas . Å reise alene med barn kan jeg skjønne ikke er lett , men tror ikke man merker uroligheter på feriestedene

Skrevet

Akkurat den må jeg si var dårlig av legen , denne har misbrukt stillingen sin når man skriver ut en legeerklæring på sykt barn når man deretter går å bestiller tur ett annet sted . Den personen leker med stillingen sin . Hilsen en i helsevesenet Anonymous poster hash: 623c4...3d9

Enig. Og dårlig av foreldrene, som tydeligvis er noen nolduser

Anonymous poster hash: 11e54...476

Skrevet

Vi er på Kreta nå~her merker vi i ingenting til "krisen" 😀

Penger i minibanker er det også 👍

Reis og kos dere er mitt råd!

Skrevet

Vi reiser ikke. Barnet ble 'syk' og fikk legeerklæring på det:) Skulle reist alene med barnet på 3 år og er lite keen på å være der alene med barnet om det skulle bli noe trøbbel.

Skal finne et annet sted å reise isteden.

Flott at du misbruker forsikringen da.

Anonymous poster hash: 05a65...fed

Skrevet

Hva gjør du om noe skulle skje på denne ferien da? Om du allerede har en legeerklæring på avbestilt tur på en ferie , men så krever erstatning for en annen ferie ett annet sted i samme tidsrom ?!

Skrevet

Hva gjør du om noe skulle skje på denne ferien da? Om du allerede har en legeerklæring på avbestilt tur på en ferie , men så krever erstatning for en annen ferie ett annet sted i samme tidsrom ?!

Da blir det jo oppdaget at legen og hi driver med forsikringssvindel. Krysser fingrene for at noen finner ut av dette
Skrevet

Regelrett galskap å reise med 3-åring når du har svindla forsikringsselskapet. De står utan hjelp om noko skulle hende. Vil du verkeleg opptre så uansvarleg?

Skrevet

Håper også dette blir oppdaget , at legen skriver uten gyldig grunn og at forsikringsselskapet finner ut at hun bestilt ny tur ett annet sted samme tid. Vi reiser selv om mindre enn to uker , barn fra 3-7 år i reisefølge , eneste vi har tenkt på er å ta med nok euro . Vi er to par, og vi snakket løst om dette med Hellas situasjonen , eneste vi snakket om var at om vi avbestille mister vi depotium , og siden dette er høyt og de ikke anbefaler folk å avbestille , drar vi . Planen er en skikkelig herlig ferie !! Ville ikke falt oss inn å dikte opp ett sykt barn for å bestille til Spania i stedet .

Skrevet

Har allerede klarert med forsikringsselskapet at vi reiser et annet sted 20.juli istedenfor Hellas i morgen.

Null stress:)

Skrevet

Lenge til 20. Ungen er da blitt " frisk" og de slipper seff unna .

Anonymous poster hash: 56211...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...