Gå til innhold

Hvordan tok dere opp ta dere ville ha flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn som mannen min har adoptert så har vi en 1 åring sammen. Jeg har tenkt en stund og nå bestemt meg for at jeg ønsker meg en til. Hvordan tok du/mannen opp ønske om ett barn til?

Anonymous poster hash: 5c3b4...9a1

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sa det bare. At det hadde Vært fint med en til

Skrevet

Sa det bare helt enkelt at jeg kunne tenkt meg en til og spurte hva han tenkte om det. Ikke værre enn som så.

Skrevet

Her er det jeg som har ønsket flere barn, ihvertfall ytret ønske for det.

Jeg har en gutt fra før, og da vi hadde et barn sammen visste jeg at jeg ihvertfall ønsket et barn til.
Dette tok jeg opp rundt middagsbordet, av alle plasser, gutten vår var da 3,5år.
Jeg sa bare at det var vel på tide å tenke på nestemann, og han var helt enig.
Måneden etter var jeg gravid.

Han sa at dette ble siste barnet for hans del, han ønsket ikke flere.
Jeg klarte ikke helt  slå meg til ro med det ettersom minsten vokste til kjente jeg at det manglet en hos oss.
Dette ønske ble så sterkt at jeg nærmest utviklet en angst for å ta opp lønske med mannen, jeg var så redd for at han skulle avslå det blankt.
Men jeg opparbeidet meg et tonn av argumenter for, og gode svar på det jeg visste ville komme som argumenter mot.
Da yngste var rett over 2 år tok jeg det opp, jeg sa bare at jeg måtte snakke med ham.
Og jeg la ut om at jeg virkelig ønsket et barn til, han avslo som ventet blankt.
Men jeg kom med mine argumenter, han kom med motargumenter..Som var ventet og jeg hadde svarene klar.
Jeg sa han fikk ta seg en tenkepause og at vi fikk diskutere det videre når han var klar for det, men hvis det tok for lang tid så kom jeg til å ta det opp.

Så 3 måneder etter var jeg gravid igjen.
Termin rett rundt hjørnet.
Mannen er rimelig nøytral, for han gleder seg så lite til babyperioden, men som han sier, barn er fantastiske, og vi har virkelig plass til en til, for de vokser jo til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...