Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Hvor er det egentlig den staven går opp? Går den liksom inn i livmora, eller...? Jeg er ikke helt stø på anatomien inni der, så beklager at jeg spør så dumt! Kan forresten innvendig ul "ødelegge" noe hvis jeg er i ferd med å bli gravid (dvs at egget driver og fester seg)? Tusen takk hvis noen svarer Anonymous poster hash: 54e67...915
Roheryn Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Den går opp i skjeden, som en dildo 😛 Tviler sterkt på at det kan ødelegge noe, det er jo ikke verre enn å ha sex...
HvittHus Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Proben ser ut som en dildo, men det går ikke opp i livmoren og legen vil også unngå å berøre livmorhalsen. Du trenger ikke å frykte for en evnt befruktning. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 54e67...915
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Lurer man, så lurer man! Og det er bedre å spørre slik at man tilegner seg infirmasjon Grovt sett så har du kjønnsleppene ytterst, som du ser. Så er det "hullet" der penis går inn, og der vil også UL-staven gå også. De går inn i skjeden, som er 'hulrommet' før/under livmoren. De går IKKE inn i livmoren! Livmortappen/åpningen er stengt. UL ødelegger IKKE for noe slags begynnende graviditet Råder deg til å google litt kvinnelig reproduksjons anatomi Anonymous poster hash: 9a6c6...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå