Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 På arbeidsplassen er det nå utlyst ei stilling jeg veldig gjerne vil ha, holder på å utdanner meg til dette og har to år igjen (deltid), er i mammapermisjon nå, og er tilbake på jobb i februar. Er det mulig å korte ned evt permisjonstid, far kan ta over delvis permisjon da, eller er det "for sent". Har så stort ønske om å få jobben at jeg gjør "alt" jeg kan for å få det, får jeg ikke jobben så må jeg muligens skifte arbeidsplass for å få jobb som er etter min utdanning. (Det er mulig å starte jobben før man er ferdigutdannet etter papirene). Anonymous poster hash: fac89...d7c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Det er ikke noe problem i forhold til nav å overføre resten av permisjonen til far mens du jobber. Anonymous poster hash: 104f2...67f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Klart du kan søke jobb i permisjon. Dersom det er en stilling i det offentlige og som du er best kvalifisert til så kan de ikke gå rundt deg uavhening av hvor lenge du skal ha permisjon. Med unntak av f.eks prosjektstillinger der det er krav til gitt oppstartstidpunkt. Og ja du kan underveis overlate mer av fellesperioden til far dersom dere ønsker det. Søk stillingen Lykke til! Anonymous poster hash: c4af3...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå