Gå til innhold

Er det noen som husker hotte Charlotte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som vet hvordan det gikk med henne? Hadde så vondt av henne mens alt pågikk...

Anonymous poster hash: 31d5f...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som vet hvordan det gikk med henne? Hadde så vondt av henne mens alt pågikk...

Jeg husker henne, men det må ha vært før ting skjedde?! Hva skjedde egentlig??

Anonymous poster hash: 6aea8...934

Skrevet

Husker henne. Hun gikk fra mannen.

Anonymous poster hash: 9207c...e2f
Skrevet

Jeg husker henne godt og hadde så vondt av henne. Håper hun har det bra nå og er lykkelig 💜

Skrevet

Drama rundt Hotte Charlotte er en av sakene jeg husker best, og jeg har vært her i 10 år. Håper hun har det bra, det var nesten surrealistisk å få med seg at det faktisk finnes menn som klarer å stifte 2 familier med 2 damer uten at de vet om hverandre.

Anonymous poster hash: 74c92...9e1
Skrevet

Oppsummering?:)

Anonymous poster hash: a4ba2...66b

Skrevet

Nei. Husker bare tause Birgitte.

Anonymous poster hash: c7d19...305

Skrevet

Hun oppdaget mens hun var gravid at mannen, som jobbet i en annen by, levde et parallelt liv med en annen familie. Har tenkt på henne innimellom, og håper virkelig hun har det bra. Tror det er den historien her inne som har gått mest inn på meg. Hun virket så hyggelig og snill, og hadde ikke fortjent alt dette. Den andre kvinnen visste ikke om henne heller, så mannen hadde virkelig ordnet seg.

HI

Skrevet

Finnes den tråden fortsatt?

Anonymous poster hash: 684f6...36d

Skrevet

Uff, dette var leit å lese. Jeg var ikke her mens dette pågikk, tror jeg. Men håper hun har det bra ❤️

Anonymous poster hash: 92946...324

Skrevet

Hun oppdaget mens hun var gravid at mannen, som jobbet i en annen by, levde et parallelt liv med en annen familie. Har tenkt på henne innimellom, og håper virkelig hun har det bra. Tror det er den historien her inne som har gått mest inn på meg. Hun virket så hyggelig og snill, og hadde ikke fortjent alt dette. Den andre kvinnen visste ikke om henne heller, så mannen hadde virkelig ordnet seg.

HI

Han jobbet offshore, men hadde en skiftordning som noen her mente ikke eksisterte på hans arbeidsplass. Det stemte.

Anonymous poster hash: a1804...8da

Skrevet

Ja husker henne. Er hun her enda tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...