Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 ser flere av mine venner på fb legger ut og fronter en artikkel som i hovedsak går på å dysse ned de som tar master og høyere utdanninger og fremsnakker fagbrev. Jeg er HELT for alle former for utdanning! Vi trenger alle. Det jeg ikke forstår er hvorfor de må dra de som tar høyere utdanning ned. Alle de flotte menneskene som sliter år etter år på skolebenken og lever på kummerlige studielån. Hadde ikke noen tatt disse høye utdanningene så hadde folk dødd av en enkel streptokokkinfeksjon og ingen kunne lagt inn verken strøm eller rør i store bygninger utarbeidet av byggingeniører. Vi ville verken hatt sykehus eller bruer til fastlandet. Jeg takker høyere makter for de som faktisk evner og mestrer å komme seg gjennom høyere utdanning! Anonymous poster hash: 6b971...7bd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Er det sant? Det må jo i såfall være fordi de tror at fagbrev er mindre verdt? Og for å heve seg selv og sin utdannelse føler de for å rakke ned på andre? Jeg har bachelor og skal begynne på master, og føler ikke for å rakke ned på andre uansett! Vi trenger folk med fagbrev, folk med master, folk med bachelor osv! Anonymous poster hash: 47174...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå