Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Uff! Mente selvfølgelig drittmann og ikke drittvalp ☺️🐶 Anonymous poster hash: cae0c...df2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Dama har kjøpt nytt hus på hjemplassen sin og flytter dit med barna hvis hun ikke allerede har gjort det. Far har signert papirene slik at flyttingen er mulig. Far sliter allerede i sitt nye forhold. Bikkja vet jeg ikke hvor befinner seg, men håper iallefall den har det bra. Anonymous poster hash: b2473...1f8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Dama har kjøpt nytt hus på hjemplassen sin og flytter dit med barna hvis hun ikke allerede har gjort det. Far har signert papirene slik at flyttingen er mulig. Far sliter allerede i sitt nye forhold. Bikkja vet jeg ikke hvor befinner seg, men håper iallefall den har det bra. Anonymous poster hash: b2473...1f8 Den er med drittmannen😄 Anonymous poster hash: 10aa2...1e5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Dama har kjøpt nytt hus på hjemplassen sin og flytter dit med barna hvis hun ikke allerede har gjort det. Far har signert papirene slik at flyttingen er mulig. Far sliter allerede i sitt nye forhold. Bikkja vet jeg ikke hvor befinner seg, men håper iallefall den har det bra. Anonymous poster hash: b2473...1f8 Tror du blander sammen litt med hun med mannen med førtiårskrisen som går etter 22 år eller noe, men hun rakk i alle fall å flytte før nydama kommer seilende inn med sin familie. Anonymous poster hash: d3735...4c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Dama har kjøpt nytt hus på hjemplassen sin og flytter dit med barna hvis hun ikke allerede har gjort det. Far har signert papirene slik at flyttingen er mulig. Far sliter allerede i sitt nye forhold. Bikkja vet jeg ikke hvor befinner seg, men håper iallefall den har det bra. Anonymous poster hash: b2473...1f8 Tror du blander sammen litt med hun med mannen med førtiårskrisen som går etter 22 år eller noe, men hun rakk i alle fall å flytte før nydama kommer seilende inn med sin familie. Anonymous poster hash: d3735...4c5 Vet du, det ville ikke forundret meg om jeg blandet. Hvis så er tilfelle så ber jeg om tilgivelse for feilinformasjon, og håper både damen med drittmannen og damen med en mann som forlot henne etter 22 år har det bra :-) Anonymous poster hash: b2473...1f8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Dama har kjøpt nytt hus på hjemplassen sin og flytter dit med barna hvis hun ikke allerede har gjort det. Far har signert papirene slik at flyttingen er mulig. Far sliter allerede i sitt nye forhold. Bikkja vet jeg ikke hvor befinner seg, men håper iallefall den har det bra. Anonymous poster hash: b2473...1f8 Tror du blander sammen litt med hun med mannen med førtiårskrisen som går etter 22 år eller noe, men hun rakk i alle fall å flytte før nydama kommer seilende inn med sin familie. Anonymous poster hash: d3735...4c5 Vet du, det ville ikke forundret meg om jeg blandet. Hvis så er tilfelle så ber jeg om tilgivelse for feilinformasjon, og håper både damen med drittmannen og damen med en mann som forlot henne etter 22 år har det bra :-) Anonymous poster hash: b2473...1f8 Vet ikke om nydama og mannen sliter allerede, men hun skulle iallfall flytte til mannen og huset han har med eksen., med barna sine. Anonymous poster hash: 10aa2...1e5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Hei! Meg du etterlyser her .vi har flyttet inn i ny bolig , jeg og barna. Hatt møte med rektor på ny skole og nå skrur vi ikeamøbler som bare det. Livet smiler nå😊 Anonymous poster hash: 125be...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå