Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Fikk min i posten i dag men lurer på å vente pga et bryllup... Anonymous poster hash: 60ef5...d03
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Nei, jeg har ikke merket noe til flassing overhode. Føler heller at huden ble umiddelbart penere etter første gangs bruk, så jeg hadde ikke ventet. Anonymous poster hash: e54ee...b16
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Takk! Da gir jeg det et forsøk. 28 dager på og 28 av? Anonymous poster hash: 60ef5...d03
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 AU! Måtte google og dette så da veldig vondt ut! Du som har brukt det, hadde det effekt og mot hva? Anonymous poster hash: af83c...2f5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Har en slik, men har ikke brukt den. Hva bruker dere for å rense den? Anonymous poster hash: 2ec99...6cb
LME1001 Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ventet også noen dager med å prøve min, pga et arrangement. Var eedd huden skulle bli rød/flasse. Det gjør den ikke, så det er ingen grunn til å vente! Huden min så jevnere ut allerede etter én behandling. Gjør det på kvelden. Den er rød rett etterpå, men fin neste dag. Gjør ikke særlig vondt, kanskje litt som epilering. Ikke gjør 28 dager på, 28 av. I bruksanvisningen står det at det skal gjøres 2-4 ganger i uka i 4 uker i strekk (for å se at huden tåler det). Etterpå kan du øke hyppigheten. Jeg bruker ame pure sin cit roller (0,5mm)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Hva er det? Anonymous poster hash: a79fe...910
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Takk! Da gir jeg det et forsøk. 28 dager på og 28 av? Anonymous poster hash: 60ef5...d03 Mener du å bruke den hver dag i 28 dager??? Da vil ikke huden rekke å heale seg og det må den, bruk den i maks 7 dager på rad og ha da 7 dagers pause. Jeg bruker den 2-3 dager i uka og sjeldent to dagaer på rad. Ikke flasset i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85781...dc1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Jeg begynte å rulle hver 2 dag, for noen uker siden. Huden min ble veldig ru og tørr, og porene viste bedre. Jeg tror nok det er naturlig siden huden man ruller over får små sår, slik at den huden dør. Da blir liksom huden under finere, etter at den rue huden flasser av (håper jeg). Jeg har tatt en pause nå pga. at jeg ville bruke selvbruning i ansiktet når som det var så fint vær. Anonymous poster hash: 36eaa...5f8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Takk! Da gir jeg det et forsøk. 28 dager på og 28 av? Anonymous poster hash: 60ef5...d03 Mener du å bruke den hver dag i 28 dager??? Da vil ikke huden rekke å heale seg og det må den, bruk den i maks 7 dager på rad og ha da 7 dagers pause. Jeg bruker den 2-3 dager i uka og sjeldent to dagaer på rad. Ikke flasset i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85781...dc1 Står klart og tydelig i bruksanvisningen at man skal bruke den i 28 dager, så ha 28 dager uten den. Her ble huden som er mest problematisk rød, brukte min for første gang i går, og er fortsatt rød på neseryggen/T-krysset og haka. Anonymous poster hash: b7eb4...551
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Står 28 dager i bruksanvisningen fra Swiss Clinic Det kjennes greit ut nå etter at jeg har prøvd, litt varm stikkende følelse i fjeset. Blir spennende å våkne i morgen ... Anonymous poster hash: 60ef5...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå