Gå til innhold

Plutselig vil han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg møtte mannen så drev jeg med litt røff sex!skal ikke gå nærmere innpå det...vi har vært sammen i 6 år og først nå ville han prøve det som jeg har vært vant til!and quess what!han har aldri vært så tent før!🙊Hva foretrekker deres menn?

Anonymous poster hash: a275e...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min foretrekker helt vanlig, fantasiløs, normal og rolig sex, helst uten at han trenger å ta initiativ i det hele tatt. Han er heller ikke så glad i sex som meg, så det blir vel kanskje et ligg på meg èn gang i mnd... Kan ikke få sagt hvor heldig jeg synes du er! Et bra sexliv er kjempeviktig, må si jeg virkelig savner det!  :wub:

Anonymous poster hash: b57ba...aff
Skrevet

Du får prøve å få han med på no nytt👍Jeg digger at han endelig er med!

Skrevet

Min foretrekker helt vanlig, fantasiløs, normal og rolig sex, helst uten at han trenger å ta initiativ i det hele tatt. Han er heller ikke så glad i sex som meg, så det blir vel kanskje et ligg på meg èn gang i mnd... Kan ikke få sagt hvor heldig jeg synes du er! Et bra sexliv er kjempeviktig, må si jeg virkelig savner det!  :wub:Anonymous poster hash: b57ba...aff

Følte at du beskrev mitt sexliv....men han er så god på alle andre ting..... Må nok 'hjelpe ' meg selv noen ganger.

Anonymous poster hash: aa62e...e35

Skrevet

Min kjæreste og jeg fant veldig fort ut at vi liker røff sex, da veldig røft ;) Vi var begge uerfaren når det gjelder slikt, og det var jeg som først kom inn på det. Han er verdens snilleste og mildeste, så jeg hadde aldri trodd han kunne snu slik :P Her snakker vi dominas der han holder, kveler, slår, lugger og bestemmer alt, og jeg elsker det! Jeg har funnet drømmemannen! <3 Han er litt forundret over seg selv og at man tenner på å slå og bli slått av den man er glad i :P Jeg har bare funnet ut at vi er to sprøe folk ;)

Anonymous poster hash: 96982...ad2
Skrevet

Min mann foretrekker å dele meg ut til andre menn med store pikker. Jeg elsker det. Når jeg suger han, blir han helt vill av at jeg forteller han hvor mye jeg elsker pikker som er større enn hans og at jeg helst vil ha flere på en gang. Dersom han er heldig skal han få lov til å se på.   :Nikke:  :danse:

Anonymous poster hash: 935e2...011
Skrevet

Så bra å høre at flere har et røft og godt sexliv👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...