Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har fast jobb, men er i permisjon nå.Jeg har så innmari lyst til å være hjemme noen år mens barna er små, men aner ikke helt hvordan vi skal få det til å gå...er det noen hjemmeværende her?tips?Er jo litt av et steg å si opp jobben...😳Uff what to do Anonymous poster hash: 51ec5...06c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har fast jobb, men er i permisjon nå.Jeg har så innmari lyst til å være hjemme noen år mens barna er små, men aner ikke helt hvordan vi skal få det til å gå...er det noen hjemmeværende her?tips?Er jo litt av et steg å si opp jobben...😳Uff what to do Anonymous poster hash: 51ec5...06c De hjemmeværende jeg kjenner har spart penger på forhånd så det skal gå rundt... Man kan jo ikke bare slutte å jobbe og håpe på det beste! Anonymous poster hash: 58f05...197
Lurifaxa Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er hjemmeværende. Men har en mann med god inntekt og ingen lån, så vi greier oss fint med kun hans inntekt. Har du mann til å forsørge deg? Hjelper på litt med kontantstøtte i barnets 2. leveår.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Ville nå begynt med et års ulønnet permisjon for å se hvordan det gikk før jeg sa opp Anonymous poster hash: f5655...f37
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har alltid vert hjemmeværende 😊 7 året mitt no. Og det er herlig ! 😃😃😃 mannen tjener så godt att vi kan ha det slik. 😊 Anonymous poster hash: 728de...64f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har alltid vert hjemmeværende 😊 7 året mitt no. Og det er herlig ! 😃😃😃 mannen tjener så godt att vi kan ha det slik. 😊 Anonymous poster hash: 728de...64f Hva gjør du om han ikke vil ha deg mer? Spør ikke for å være ekkel, kun nysgjerrig. Blir stadig overrasket over hvor mange som lever på mannen og ikke tenker lengre enn det. Anonymous poster hash: d4bd5...d83
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har alltid vert hjemmeværende 😊 7 året mitt no. Og det er herlig ! 😃😃😃 mannen tjener så godt att vi kan ha det slik. 😊 Anonymous poster hash: 728de...64f Hva gjør du om han ikke vil ha deg mer? Spør ikke for å være ekkel, kun nysgjerrig.Blir stadig overrasket over hvor mange som lever på mannen og ikke tenker lengre enn det. Anonymous poster hash: d4bd5...d83 Jeg har penger på konto, så hadde klart meg lenge på dei. Har utdannelse og alt på stell om det skulle skje noe 😊 Anonymous poster hash: 728de...64f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Skal ta et ekstra år med kontantstøtte. Anonymous poster hash: c44bb...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå