Gå til innhold

Er det noen hjemmeværende her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fast jobb, men er i permisjon nå.Jeg har så innmari lyst til å være hjemme noen år mens barna er små, men aner ikke helt hvordan vi skal få det til å gå...er det noen hjemmeværende her?tips?Er jo litt av et steg å si opp jobben...😳Uff what to do

Anonymous poster hash: 51ec5...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fast jobb, men er i permisjon nå.Jeg har så innmari lyst til å være hjemme noen år mens barna er små, men aner ikke helt hvordan vi skal få det til å gå...er det noen hjemmeværende her?tips?Er jo litt av et steg å si opp jobben...😳Uff what to do

Anonymous poster hash: 51ec5...06c

De hjemmeværende jeg kjenner har spart penger på forhånd så det skal gå rundt... Man kan jo ikke bare slutte å jobbe og håpe på det beste!

Anonymous poster hash: 58f05...197

Skrevet

Jeg er hjemmeværende. Men har en mann med god inntekt og ingen lån, så vi greier oss fint med kun hans inntekt.

Har du mann til å forsørge deg? Hjelper på litt med kontantstøtte i barnets 2. leveår.

Skrevet

Ville nå begynt med et års ulønnet permisjon for å se hvordan det gikk før jeg sa opp

Anonymous poster hash: f5655...f37

Skrevet

Jeg har alltid vert hjemmeværende 😊 7 året mitt no. Og det er herlig ! 😃😃😃 mannen tjener så godt att vi kan ha det slik. 😊

Anonymous poster hash: 728de...64f

Skrevet

Jeg har alltid vert hjemmeværende 😊 7 året mitt no. Og det er herlig ! 😃😃😃 mannen tjener så godt att vi kan ha det slik. 😊

Hva gjør du om han ikke vil ha deg mer? Spør ikke for å være ekkel, kun nysgjerrig.

Blir stadig overrasket over hvor mange som lever på mannen og ikke tenker lengre enn det.

Anonymous poster hash: d4bd5...d83

Skrevet

Hva gjør du om han ikke vil ha deg mer? Spør ikke for å være ekkel, kun nysgjerrig.

Blir stadig overrasket over hvor mange som lever på mannen og ikke tenker lengre enn det.

Anonymous poster hash: d4bd5...d83

Jeg har penger på konto, så hadde klart meg lenge på dei. Har utdannelse og alt på stell om det skulle skje noe 😊

Skrevet

Skal ta et ekstra år med kontantstøtte.

Anonymous poster hash: c44bb...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...