Gå til innhold

Vet det er lenge til jul,men hadde dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbrakt julekvelden med et menneske som stresser deg,mannen og barna ? Som er falsk tvers igjennom?

Ikke nær familie.

Anonymous poster hash: 73490...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Julaften skal ikke være en dag man gruer seg til og dele med falske mennesker. Julaften er, for meg, en fin kosedag med de man er glad i og den nærmeste familien.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Det sier seg vel egentlig selv.

Skrevet

Hva hvis denne personen er selvskreven gjest hos svigerforeldrene dine,og dere skulle i utgangspunktet feire hos de i år ? HI

Anonymous poster hash: 73490...fab

Skrevet

Det kommer an på hvorfor det var aktuelt å være sammen. Jeg ville nok ikke invitert en person jeg kom dårlig overens med med mindre vi skulle ha et stort selskap, men om vedkommende skulle vært gjest et sted vi også var invitert kunne jeg nok gjort det.

Anonymous poster hash: efb35...ef1
Skrevet

Dere må ikke dit. Det er helt stuereint å ha jul i eget hjem med kun mann og barn. En gang må man jo få begynne med egen jul og egne juletradisjoner.

Skrevet

Hadde droppet det hvis jeg hadde visst at dette var en person som jeg kom til å irritere meg over og hvis det kun hadde vært dette året.

Skrevet (endret)

Kanskje på tide å lage egen jul, egne tradisjoner. 

Jeg hadde ikke orket å feire jul med en person som er falsk og som sørger for stress og uro. 

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...