Gå til innhold

Barnepass ledig - Drammen, Lier og Nedre Eiker


Smørblomster

Anbefalte innlegg

Trenger du barnepass?

Område: Drammen, Lier og Nedre Eiker 

Jeg er en dame som er utdannet barne- og ungdomsarbeider år med flere års arbeidserfaring i barnehage, skole, SFO, frivillig arbeid, avlastning og annet ønsker å være barnevakt fremover. Har en del ledig tid å gi nå særlig ut over mot sommeren imens jeg er aktiv arbeidssøker ventende på jobb eller vikariater til august måned når barnehager og skoler gjenåpner. 

Du kan være trygg på at barnet/barna dine har det bra når jeg ser til de. Jeg ønsker å tilby kvalitet for ditt barn. 
Har førstehjelpskurs og er pålitelig av meg. Ønsker også at barnet/barna dine skal få en hyggelig opplevelse med meg som barnevakt. De blir tatt godt vare på med omsorg, humor, latter og stimulering ved hjelp av ulike aktiviteter de liker å gjøre etter behov. Jeg er fleksibel og har forskjellige interesser slik at jeg kan være i aktivitet med barnet ditt/barna dine dersom de ønsker det. Om det skulle være tegning, maling, matlaging, gå en liten tur, bygge lego, kapla, se film, spille litt spill og ulike ting. Kan være med på å legge opp pedagogiske opplegg også dersom dette skulle være av interesse. Har referanser hvis ønskelig. 

Dersom dette skulle være av interesse for deg vennligst ta kontakt.

Mvh Connie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...