Gå til innhold

Mannen vil fri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg får panikk! Får angst bare han snakker om det og kommer med alle mulige slags unnskyldninger! Hva pokker feiler det meg? Er ikke fordi jeg ikke vil ha ham, heller ikke fordi jeg ikke vil binde meg, har jo barn sammen! Skjønner meg ikke på meg selv i det hele tatt!:/

Anonymous poster hash: dcb9a...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan godt få fri til meg 🙊her sitter jeg daglig å ser på bryllupsprogram på tv og hinter til mannen, men nada skjer😂

Skrevet

Han kan godt få fri til meg 🙊her sitter jeg daglig å ser på bryllupsprogram på tv og hinter til mannen, men nada skjer😂

Hehe! Vil jo helst ha ham selv da!:P Men alt det der bryllupsstyret vil jeg helst slippe!

Skrevet

Hehe jeg tar bryllupsstyret så får du han tilbake etterpå👍

Skrevet

Hehe jeg tar bryllupsstyret så får du han tilbake etterpå👍

Haha!😂 Du skulle blitt brullypsplanlegger!;)

Skrevet

Du blir stressa av bryllupsgreiene? Dere må jo ikke ha et gigantisk kirkebryllup med 200 gjester. Gift er gift, enten med storslått kirkebryllup eller en liten og enkel vielse med bare en middag med de aller nærmeste :-)

Skrevet

Du blir stressa av bryllupsgreiene? Dere må jo ikke ha et gigantisk kirkebryllup med 200 gjester. Gift er gift, enten med storslått kirkebryllup eller en liten og enkel vielse med bare en middag med de aller nærmeste :-)

Ikke bare det som er problemet... Bare det å skulle være gift... Vet ikke jeg...:/

Skrevet

Ikke bare det som er problemet... Bare det å skulle være gift... Vet ikke jeg...:/

Fordi? Dere har jo barn sammen. Det er jo mer bindende å ha barn sammen enn å være gift. Skiller man seg uten barn sammen så trenger man ikke ha noe mer med hverandre å gjøre. Har man barn hvis man skiller seg så må man likevel ha noe med hverandre å gjøre pga. barna med tanken på oppfostring, oppdragelse, eventuelt konfirmasjon, bryllup og når barna selv får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...