Gå til innhold

dårlig tilpasset app til små barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg!! Må få ut litt frustrasjon! Av og til gir jeg han mobilen så han kan spille litt mens jeg tar oppvasken eller noe lignende. Han elsker det spillet han trykker på ulike dyr og så kommer dyret opp som stort bilde med dyrelyden. Jeg har betalt for denne appen, så tenkte den skulle være barnevennlig når den er fra 1 år og oppover. Han kommer stadig inn på innstillinger og endrer på div uten at han så klart vet hva han gjør. Eller så skrur han av spillet helt!noen ganger kan han holde på i 10 min uten problem, men nå i dag, kom han hele tiden borti feil knapper og jeg må hjelpe han tilbake på spillet. Litt kjipt når man vil vaske opp i full fart og bli ferdig. Sutre innlegg på høyt nivå! Men er det ikke vanlig med lås på slike spill? Forslag til app for gutt på 1, 5 år MED lås?

Anonymous poster hash: 5b416...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken tlf du har men på min samsung s5 så har de en barneapp den låser for alle innstillinger og ikke kan han gå ut av spill som du legger inn i Appen uten en pin kode, genialt for så små.

Skrevet

Vet ikke hvilken tlf du har men på min samsung s5 så har de en barneapp den låser for alle innstillinger og ikke kan han gå ut av spill som du legger inn i Appen uten en pin kode, genialt for så små.

Jeg har samsung galaxe (??) 2. Gammel telefon med andre ord. Hadde du et innebygd spill på din telefon?

Skrevet

Jeg har samsung galaxe (??) 2. Gammel telefon med andre ord. Hadde du et innebygd spill på din telefon?

Den lå på min tlf ja, men prøv og søk I butikken etter den, barnemodus.

Skrevet

Den lå på min tlf ja, men prøv og søk I butikken etter den, barnemodus.

Hvet du hva appen heter?

Skrevet

Ja den heter barnemodus ☺

Vet ikke om du må ha s5 eller nyere men prøv.

Skrevet

Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...