Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Så deilig at barnet blir større. Hun er to år nå, og i går rydda vi hele huset sammen (sorterte og kastet og gikk gjennom alt). Hun var så stolt der hun gikk og plukka ting fra en eske til en annen. Stor forskjell fra en baby som måtte bæres, som aldri sov, og jeg fikk så vidt dusja... Anonymous poster hash: a5233...804
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Mine barn er nå alle over 10, og som du sier, så er det veldig befriende. Men samtidig litt skummelt. Tida har gått så fort. Vi vurdere å få en etterpåklatt som da vil bli vår nr. 3. Men så er jeg allerede blitt 37 år, og kanskje begynner jeg å bli litt gamle for baby? Uansett, det er viktig å nyte alle aldere. For det går så utrolig fort når en ser tilbake på det. Anonymous poster hash: 93975...160
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Savner det jeg... Nå er yngste 5, og jeg er veeeeldig klar for en liten til! Anonymous poster hash: 938b8...c7f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Er helt enig med deg. Vi er for lengst over baby-perioden med en 10-åring og en 8-åring i hus. Det har absolutt sine utfordringer å få større barn, men jeg er veldig glad for at det fysisk slitsomme småbarnsperioden er over Anonymous poster hash: f2d01...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå