GeeGee Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg skal pusse opp soverommet mitt, og vil ha ny skyvedørsgarderobe, uten at det koster skjorten... Noen som har forslag? Er det Ikea som er det beste valget når jeg ikke har ubegrenset med penger?
Fandens Oldemor Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Vil tro Ikea blir billigst. Coop har flere ganger hatt 40% på hele Elfa-systemet. Hvis du vil ha det superbillig er det relativt enkelt å lage selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Vil tro Ikea blir billigst. Coop har flere ganger hatt 40% på hele Elfa-systemet. Hvis du vil ha det superbillig er det relativt enkelt å lage selv. Å? Hvordan? Anonymous poster hash: fb483...a46
Fandens Oldemor Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Vil tro Ikea blir billigst. Coop har flere ganger hatt 40% på hele Elfa-systemet. Hvis du vil ha det superbillig er det relativt enkelt å lage selv.Å? Hvordan? Anonymous poster hash: fb483...a46 Skinner i gulv og tak, hjul som passer i, fronter av selvvalgt material (dekkes med tapet, smartpanel + lister etc.), knotter/håndtak. Bare å gå til en byggevarehandel og få hjelp til å plukke ut det man trenger.
GeeGee Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2015 Takk for svar 😊 Men jeg er ikke handy i det hele tatt, så da blir det nok Ikea 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå